Nr referencyjny: AW/SZN/09.2024
Nasze wymagania
- Znajomość języka niemieckiego umożliwiająca komunikację lub, alternatywnie bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
- Doświadczenie w kompleksowym zarządzaniu obiektem lub nieruchomościami.
- Wiedza w zakresie zarządzania stanem technicznym nieruchomości.
- Znajomość procesów i standardów budowlanych.
- Prawo jazdy kategorii B.
- Mile widziane wykształcenie na kierunkach takich jak m.in. inżynieria budowlana, architektura, technika budowlana, kreślarstwo budowlane, inżynieria zarządzania, zarządzanie nieruchomościami lub ugruntowana wiedza poparta doświadczeniem.
Twoje zadania
- Odpowiedzialność za wszystkie aspekty zarządzania budynkiem i przyległym terenem, w tym regularne kontrole techniczne, zapewnienie zgodności z przepisami, a także dbanie o właściwe użytkowanie i bezpieczeństwo obiektu.
- Utrzymywania dokładnej dokumentacji dotyczącej stanu technicznego budynku oraz zlecania niezbędnych kontroli.
- Analiza ofert od firm budowlanych, zlecanie prac związanych z naprawami, modernizacją lub przebudową obiektu oraz nadzór nad poprawnością i jakością wykonanej pracy.
- Koordynacja działań mających na celu pozyskanie najemców, negocjowanie oraz podpisywanie umów.
- Wystawianie cyklicznych faktur oraz rozliczanie kosztów administracyjnych.
- Regularny przegląd i analiza finansowa nieruchomości.
- Koordynacja działań prawnych oraz zapewnienie, że interesy właściciela nieruchomości są właściwie chronione.
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie z możliwością awansu i rozwoju w strukturach w firmie zajmującej się wynajmem i dzierżawą powierzchni biurowych oraz halowych.
- Umowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą.
- Motywacyjny system wynagrodzeń z możliwością rozwoju finansowego.
- Wynagrodzenie podstawowe w przedziale 13 000-16 000 zł brutto, uzależnione od doświadczenia i umiejętności.
- Premie uzależnione od wykonanej pracy oraz dodatki świąteczne.
- Auto służbowe z kartą paliwową, również do użytku prywatnego.
- Pracę w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku, w godzinach 08:00-16:00.
- Szkolenia wstępne i wsparcie w rozwoju zawodowym.
- Dogodną lokalizację miejsca pracy w Poznaniu z dostępem do miejsc parkingowych.
- Zgrany zespół i pomocnych współpracowników.
- Brak korporacyjnego środowiska pracy.
- Swobodę w działaniu i podejmowaniu decyzji.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Asistwork sp. z o. o., („ADO”), adres: ul. Żmigrodzka 244, 51-131 Wrocław. Może Pani/Pan kontaktować się z wyznaczonym przez ADO inspektorem ochrony danych pod adresem email: awg@asistnet.pl. Podane przez Panią/Pana dane osobowe przez nas przetwarzane w celu przeprowadzania procesu rekrutacyjnego dotyczącego stanowiska na które Pan/Pani aplikuje (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit b RODO). Pani/Pana dane mogą być także przetwarzane w związku z innymi rekrutacjami prowadzonymi przez ADO, pod warunkiem, że wyrazi Pani/Pan na to zgodę. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1320) jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie rekrutacyjnym. Podanie danych w szerszym, nieokreślonym przepisami prawa, zakresie jest dobrowolne. Pozostałe podane przez Panią/Pana dane przetwarzane będą na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody. Podanie danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa zostanie potraktowane przez ADO jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a RODO oraz art. 9 ust.2 lit. A RODO (w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii).W zakresie w jakim Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody, może Pani/Pan cofnąć udzieloną zgodę w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.