Oferty pracy

;
Stanowisko (nazwa stanowiska)
Lokalizacja (miasto)

Filtruj oferty

Nazwa stanowiska

Poziom stanowiska

Wymiar pracy

Typ umowy

Kategoria

Lokalizacja

Praca bez doświadczenia
Praca od zaraz
Rekrutacja zdalna
Praca zdalna
Wyczyść filtr
Nr referencyjny: 02.07.2025/IPZ

Analityk danych

1 dzień temu dodana przez Ipracujzdalnie.pl sp. z o.o.

  • Umowa o pracę
  • pełny etat
  • Kostrzyn

Opis

Dla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko  Analityk Danych. Praca w trybie zdalnym! 

Nasze wymagania

  • aktualne orzeczenie o niepełnosprawności
  • Bardzo dobra znajomość Microsoft Excel (tabele przestawne, formuły, Power Query)
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1)
  • Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków z danych
  • Umiejętność prezentacji danych w sposób czytelny i wizualnie atrakcyjny
  • Dokładność, sumienność, samodzielność

Twoje zadania

  • Tworzenie analiz i raportów na podstawie danych biznesowych
  • Przygotowywanie zestawień w Excelu (tabele przestawne, formuły, Power Query)
  • Monitorowanie kluczowych wskaźników
  • Współpraca z zespołami operacyjnymi i zarządzającymi
  • Udział w usprawnianiu procesów raportowania

To oferujemy

  • Pracę w trybie zdalnym
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę z możliwością długoterminowej współpracy.
  • Pracę w przyjaznym i wspierającym środowisku
  • Realny wpływ na rozwój procesów analitycznych w firmie.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie

Etapy rekrutacji

Jeżeli jesteś zainteresowany/zainteresowana wypełnij formularz aplikacyjny przez "APLIKUJ".
Kontakt Telefoniczny: 602463099

E-Mail: rekrutacja@ipracujzdalnie.pl

Administratorem danych osobowych jest ipracujzdalnie. Dane będą przetwarzane w celu [np. udzielenia odpowiedzi na zapytanie, realizacji usługi], zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. [a/b/c/f] RODO. Przysługuje Ci prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, sprzeciwu i wniesienia skargi do UODO.