Alterga S.A. poszukuje osoby na stanowisko: Asystent/ka Zarządu
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu
Wysoka kultura osobista i umiejętność dyskretnego zarządzania informacją
Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. poziom B2)
Biegła obsługa komputera (pakiet MS Office, Canva)
Umiejętność pracy pod presją czasu i szybkiego podejmowania decyzji
Prowadzenie kalendarza spotkań Prezesa Zarządu
Zarządzanie rejestrem korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Obsługa wysyłki pism oraz odbiór i dystrybucja poczty i przesyłek kurierskich
Rezerwacja hoteli, biletów lotniczych i organizacja podróży służbowych
Przygotowywanie oraz prowadzenie rejestru pełnomocnictw
Wsparcie w organizacji wydarzeń firmowych i spotkań biznesowych
Aktualizacja treści na stronie internetowej firmy
Zamawianie materiałów promocyjnych i gadżetów firmowych
Redagowanie miesięcznego newslettera firmowego i dystrybucja do pracowników
Współpraca z biurami tłumaczeń, agencjami, biurami podróży i hotelami
Pracę w spółce o ugruntowanej pozycji na rynku
Pakiet świadczeń pracowniczych (prywatna opieka medyczna, platforma benefitowa i wiele innych)
Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w ciekawych projektach
Pracę w profesjonalnym i wspierającym zespole
W tytule wiadomości prosimy wpisać nazwę stanowiska, na które Pani/Pan aplikuje. Do CV należy dołączyć treść poniższej zgody:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Alterga, 11-041 Olsztyn, Gutkowo 81 D w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko wymienione w ogłoszeniu.