posiadasz min. 5 lat doświadczenia na stanowisku specjalistycznym w podobnym obszarze,
znasz język niemiecki i angielski w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację (min. B2),
posiadasz znajomość systemu SAP/ moduł HR,
potrafisz analitycznie myśleć oraz posiadasz umiejętności rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji,
potrafisz efektywnie wyznaczać priorytety i pracować pod presją czasu,
potrafisz współpracować i koordynować prace zespołu projektowego, również w międzynarodowym środowisku pracy,
jesteś osobą komunikatywną, obowiązkową i odpowiedzialną.
wdrażanie, optymalizacja procesów HR w oparciu o systemy informatyczne,
współpraca z innymi działami przy implementacji systemów wspierających procesy HR,
koordynacja działań członków zespołów projektowych (w tym osób z Brose Sitech Group, jak i firm zewnętrznych),
przygotowywanie analiz i raportów dotyczących wdrożenia, efektywności i kosztów projektu.
indywidualne możliwości rozwoju zawodowego, dofinansowanie do nauki i szkoleń,
dodatkowe benefity finansowe (m.in. roczny bonus) oraz pozafinansowe,
ubezpieczenie na życie, fundusz inwestycyjny, opieka medyczna,
samochód służbowy + karta paliwowa, telefon służbowy, laptop,
pakiety sportowe na preferencyjnych warunkach,
elastyczny czas pracy, home office – model hybrydowy.