Oferty pracy
;
Stanowisko (nazwa stanowiska)
Lokalizacja (miasto)
Filtruj oferty

Nazwa stanowiska

Poziom stanowiska

Wymiar pracy

Typ umowy

Kategoria

Lokalizacja

Praca bez doświadczenia
Praca od zaraz
Rekrutacja zdalna
Praca zdalna
Wyczyść filtr
Nr referencyjny: 01102025

Koordynator serwisu sprzątającego

1 tydzień temu dodana przez Amlux
  • Umowa o pracę
  • pełny etat
  • Kraków

Opis

Firma Amlux poszukuje Koordynatora serwisu sprzątającego do swojego zespołu w Krakowie!

Jeśli jesteś osobą zorganizowaną, odpowiedzialną i lubisz pracę z ludźmi – dołącz do nas! Szukamy kogoś, kto potrafi skutecznie zarządzać zespołem pracowników, dba o wysoką jakość świadczonych usług oraz sprawną komunikację z klientami.

Nasze wymagania

  • doświadczenie w zarządzaniu personelem liniowym,
  • umiejętność planowania pracy i podejmowania decyzji często pod presją czasu,
  • wysoka kultura osobista i zaangażowanie w powierzone obowiązku,
  • dyspozycyjność,
  • gotowość do intensywnej pracy w terenie (obiekty w woj. zachodniopomorskim),
  • czynne prawo jazdy kat. B oraz własne auto– praca w terenie (rozliczana kilometrówka),
  • znajomość branży utrzymania czystości będzie dodatkowym atutem.

Twoje zadania

  • koordynowanie prac porządkowych na podległych obiektach oraz nadzór nad ich prawidłową realizacją,
  • kontakt z klientem w celu zapewnienia jak najlepszej jakości świadczonych usług,
  • szkolenie oraz wprowadzanie na stanowiska pracy nowych pracowników,
  • zarządzanie dokumentacją pracowniczą (grafiki, rozliczenia),
  • ewidencja środków czystości, maszyn, zakupów niezbędnych do realizacji kontraktu,
  • współpraca z pozostałymi działami firmy.

To oferujemy

  • stabilne warunki zatrudnienia w prężnie rozwijającej się firmie,
  • niezbędne narzędzia do pracy (laptop, telefon),
  • elastyczny czas pracy,
  • atrakcyjne wynagrodzenie + premie miesięczne uzależnione od wyników,
  • uczestnictwo w profesjonalnych szkoleniach,
  • możliwość awansu w strukturach spółki

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu przeprowadzenie kolejnych procesów rekrutacyjnych na inne stanowiska pracy w spółce AMLUX Sp. z o. o., a także następującego oświadczenia dotyczącego ochrony danych osobowych o treści:

Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych Oświadczam, iż zostałem poinformowany o tym że: 1) administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest AMLUX Sp. z o. o. , ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 2) kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem: AMLUX Sp. z o. o. ,, ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 3) dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego lub w kolejnych naborach kandydatów na pracowników AMLUX Sp. z o. o. , na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, 4) odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi I T w zakresie serwisowania i usuwania awarii; 5) dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy 6) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez AMLUX Sp. z o. o. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. 7) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. 8) podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy.