Oferty pracy
;
Stanowisko (nazwa stanowiska)
Lokalizacja (miasto)
Filtruj oferty

Nazwa stanowiska

Lokalizacja

Poziom stanowiska

Wymiar pracy

Typ umowy

Kategoria

Praca bez doświadczenia
Praca od zaraz
Rekrutacja zdalna
Praca zdalna
Wyczyść filtr
Nr referencyjny: 11/2025

KSIĘGOWY/KSIĘGOWA UMOWA NA CZAS ZASTĘPSTWA

2 tygodnie temu dodana przez Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Bogdaniec
  • 6825.00 zł - 8580.00 zł
    brutto miesięcznie
    Umowa o pracę
  • pełny etat
  • Bogdaniec

Opis

Nabór prowadzony jest w oparciu o Zarządzenie Nr 39 Dyrektora Regionalnej Dyrekcji
Lasów Państwowych w Szczecinie z dnia 20.08.2025 r. w sprawie wprowadzenia
Regulaminu naboru na wolne stanowiska pracy w biurze RDLP w Szczecinie i
jednostkach nadzorowanych przez RDLP w Szczecinie.

Ogłoszenie o naborze wraz z niezbędnymi załącznikami, które należy złożyć znajduje się na stronie Nadleśnictwa Bogdaniec: https://bogdaniec.szczecin.lasy.gov.pl/aktualnosci/-/asset_publisher/1M8a/content/nabor-fk-2025-11

Nasze wymagania

- wykształcenie co najmniej średnie ekonomiczne oraz co najmniej 1 rok pracy na
  stanowisku związanym z obsługą płac, lub wykształcenie wyższe ekonomiczne
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.

Wymagania dodatkowe (preferowane):
- wykształcenie wyższe ekonomiczne (preferowane: ekonomia, finanse,rachunkowość) i co najmniej
  rok doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z obsługą płac.
- umiejętność obsługi programu płatnik,
- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości,
- znajomość planu kont i polityki rachunkowości PGL LP,
- znajomość Systemu Informatycznego Lasów Państwowych (SILP),
- znajomość Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD),
- posiadanie prawa jazdy kat. B oraz gotowość wykorzystania samochodu prywatnego do celów służbowych,
- zaawansowana znajomość obsługi podstawowych programów komputerowych
pakietu biurowego MS Office (Word, Excel, Outlook),
- predyspozycje osobowe: dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu,
komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, chęć
samodoskonalenia i pogłębiania wiedzy, samodyscyplina.

 

Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
- CV zawierające informacje, o których mowa w art. 221 §1 ustawy z dnia 26 czerwca
  1974r. Kodeks pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe,
  wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
  opatrzone własnoręcznym podpisem,
- kserokopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje
  zawodowe, przebieg pracy zawodowej opatrzone własnoręcznym podpisem z
  klauzulą „potwierdzam za zgodność z oryginałem, data, podpis” (oryginały
  dokumentów do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej),

Twoje zadania

Do zadań pracownika należeć będzie przede wszystkim pełna obsługa płac pracowników Nadleśnictwa (praca w SILP Kadry-Płace oraz Silp Web), w tym m.in. obsługa programu Płatnik,

- naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, sporządzanie przelewów,
- prowadzenie i uzgadnianie rozliczeń składek z ZUS, PFRON, oraz podatku
- dochodowego od osób fizycznych z US,
- sporządzanie list płac dla umów zlecenie i umów o dzieło,
- ustalanie podstaw do naliczenia zasiłków chorobowych,
- naliczanie i sporządzanie list plac tytułem świadczenia finansowanych z ZFŚS oraz
  dokonywanie właściwych księgowań dla wyżej wymienionych świadczeń,
- przygotowanie planu wynagrodzeń i rezerw na wynagrodzenia,
- prowadzenie spraw związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi w
    zakresie ewidencji i rozliczeń finansowych,
- sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu,
- sprawozdawczość finansowa,
- obrót środkami pieniężnymi – KASA.

To oferujemy

- umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika. Planowany czas trwania umowy do 31.12.2026 r.
- przewidywana wysokość wynagrodzenia zasadniczego brutto mieści się w przedziale od 6.825 zł.       do  8.580 zł. zgodnie z § 24 Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe z 29.01.1998 r. wraz z Protokołami Podatkowymi.
- świadczenia socjalne i zdrowotne,
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, od poniedziałku do piątku (w godz. 7:00 – 15:00) w podstawowym czasie pracy
- możliwość podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez udział w szkoleniach i
kursach,
- przewidywany termin rozpoczęcia pracy: 01 styczeń 2026 r.

Etapy rekrutacji

Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 05 grudnia 2025 r.
do godz. 12.00.
- osobiście: w zamkniętej kopercie, w sekretariacie Nadleśnictwa Bogdaniec, ul. Leśna
17, 66-450 Bogdaniec lub,
- elektronicznie: na adres bogdaniec@szczecin.lasy.gov.pl lub,
- pocztą tradycyjną na adres: Nadleśnictwo Bogdaniec ul. Leśna 17, 66-450
Bogdaniec.

Każda z form przesłania oferty powinna być opatrzona klauzulą:
„Nabór na stanowisko Księgowy/Księgowa”

 

 


Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2 oraz Dz. Urz. UE L 74 z 4.03.2021, str. 35) - zwane dalej „RODO” - informujemy, że:
1.
Tożsamość administratora
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Nadleśnictwo Bogdaniec reprezentowane przez Nadleśniczego Nadleśnictwa Bogdaniec, z siedzibą w Bogdańcu ul. Leśna 17, 66-450 Bogdaniec.
2.
Dane kontaktowe administratora
Z administratorem można skontaktować się:

listownie na adres siedziby administratora

telefonicznie bądź faxem: tel. 95-728-43-50

pocztą elektroniczną na adres e-mail: bogdaniec@szczecin.lasy.gov.pl
3.
☒ Inspektor Ochrony Danych / ☐ Pełnomocnik ds. ochrony danych
Administrator wyznaczył osobę odpowiedzialną za nadzorowanie przetwarzania danych osobowych, z którą można się skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, kierując korespondencję na adres wskazany powyżej, lub poprzez adresem e-mail iod@comp-net.pl .
☐ Nie dotyczy
Administrator dokonał analizy prawnej, na podstawie której stwierdził, iż nie ma on obowiązku powołania IOD
(proszę zaznaczyć właściwą odpowiedź, zgodnie ze stanem faktycznym)
4.
Cel i podstawy przetwarzania
Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu:
1)
wypełnienia ciążących na administratorze obowiązków prawnych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) – wynikających z art. 22¹ Kodeksu Pracy (m.in. dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, umiejętności, kwalifikacje) lub z innych przepisach prawa (według wymogów postępowania rekrutacyjnego);
2)
podjęcia działań na Pana/Pani żądanie przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – m.in. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i Pana/Pani dostępności do rozpoczęcia pracy, informacje o spotkaniach rekrutacyjnych, informacja o dokonanej przez administratora ocenie Pana/Pani predyspozycji do zajmowania określonego stanowiska;
3)
w oparciu o prawnie uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – jakim jest sprawdzenie Pana/Pani umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w postępowaniu rekrutacyjnym stanowisku (wyniki testów kompetencyjnych) oraz zbieranie informacji z portali zawodowo – biznesowych np. LinkedIn;
4)
dane niewymagane przepisami prawa np. wizerunek, zainteresowania, dane zawarte w referencjach od byłych pracodawców, przekazane przez Pana/Panią w przesłanych dokumentach (CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach) będą
przetwarzane przez administratora na podstawie zgody, wyrażonej przez wyraźne działanie potwierdzające, polegające na dobrowolnym zawarciu tych danych w zgłoszeniu aplikacyjnym i ich wysłaniu do administratora; (art. 6 ust. 1 lit a RODO)
5)
aby wykonać Pana/Pani szczególne prawa, na podstawie informacji zamieszczonych przez Pana/Panią dokumentach aplikacyjnych, zawierających dane wrażliwe dotyczące Pana/Pani niepełnosprawności (art. 9 ust. 2 lit. b RODO w związku z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy, ustawą o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami oraz ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych; lub art. 9 ust. 1 lit. a RODO – jeśli dane osobowe mają kontekst szerszy niż wynika to z przepisów prawa). [jeżeli dotyczy]
6)
zajmowania stanowiska w Służbie Leśnej, (w przypadku zawarcia stosunku pracy), na warunkach wynikających z art. 45 ust.2 ustawy z dnia 28 września 1991 roku o lasach (art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 9 ust. 1 lit. b RODO i art. 10 RODO w zw. z ww. ustawą) (jeśli dotyczy)
7)
ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z rekrutacją co stanowi prawnie uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO);
8)
na wypadek konieczności powtórzenia rekrutacji, w której Pan/Pani uczestniczy, co stanowi prawnie uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). [jeżeli dotyczy]
9)
w celu dokonania wyboru osoby, która pomyślnie przejdzie proces rekrutacji i zostanie zatrudniona (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
10)
wypełnienie obowiązku archiwizacji dokumentacji – podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO – w zw. z: ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
11)
umożliwienie kontaktu z administratorem oraz podejmowanie kontaktu z kandydatami w ramach prowadzonego postępowania rekrutacyjnego - (art. 6 ust. 1 lit. e RODO lub art. 6 ust. 1 lit. f RODO) . Uzasadnionym interesem administratora jest zapewnienie ciągłości komunikacji i umożliwienie kontaktowania się z administratorem.
12) doręczenia korespondencji z wykorzystaniem publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego (PURDE) i publicznej usługi hybrydowej (PUH) - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z przepisami ustawy z 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych oraz przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylające dyrektywę 1999/93/WE (rozporządzenie eIDAS).
Zasadniczo, prosimy o nieprzekazywanie administratorowi podczas procesu rekrutacji żadnych danych wrażliwych, takich jak np. informacje o Pana/Pani stanie zdrowia czy też innych danych wskazanych w art. 9 RODO. Jeśli jednak w dokumentach aplikacyjnych takie dane zostały zawarte, wówczas prosimy o wyrażenie odrębnej zgody na przetwarzanie takich danych wrażliwych.
5.
Odbiorcy lub kategorie odbiorców danych
Pana/Pani dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom i organom, którym administrator jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa a także Poczcie Polskiej S.A., będącej publicznym dostawcą e-Doręczeń.
Ponadto Pana/Pani dane osobowe mogą być ujawnione dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting oraz dostawcom systemów informatycznych.
6.
Okres przechowywania danych
1)
Dokumenty aplikacyjne, w tym zawierające dane osobowe, kandydata wybranego w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych i będą przechowywane na zasadach wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
2)
Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą przechowywane przez okres 2 tygodni od zakończenia naboru. Jeżeli po upływie tego okresu kandydat nie zgłosi się po ich odbiór osobiście zostaną komisyjnie zniszczone a z czynności zostanie sporządzony protokół. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
3)
Pozostała dokumentacja z przebiegu procesu rekrutacji jest przechowywana zgodnie z instrukcją kancelaryjną, obowiązującą u administratora.
4)
Okres przetwarzania danych będzie każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych będzie niezbędne do dochodzenia roszczeń lub do obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora.
5)
Ponadto Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu uwzględnienia sprzeciwu wniesionego przez Pana/Panią wobec przetwarzania Pana/Pani danych osobowych (jeżeli podstawą przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes administratora) lub do czasu wycofania zgody przez Pana/Panią (jeśli przetwarzanie danych osobowych odbywa się w oparciu o zgodę)
7.
Prawa osób, których dane osobowe dotyczą
W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych przysługują Panu/Pani następujące prawa:
- prawo dostępu do danych;
- prawo do uzyskania kopii danych
- prawo żądania sprostowania danych;
- prawo do usunięcia danych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania;
- prawo do przenoszenia danych
- prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (w zakresie, w którym podstawą prawną przetwarzania jest realizacja prawnie uzasadnionego interesu administratora)
Zakres każdego z tych praw oraz sytuacje, w których można z nich skorzystać, wynikają z rozdziału III RODO (art. 15-22 RODO).
8.
Prawo do cofnięcia zgody
Ma Pan/Pani prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
9.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Posiada Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących narusza przepisy RODO
10.
Przekazanie danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej
Administrator nie planuje przekazywać Pana/Pani danych osobowych odbiorcom spoza EOG, czyli do państw trzecich.
11.
Zautomatyzowane decyzje oraz profilowanie
Informujemy, że w ramach przetwarzania danych, o których mowa powyżej nie będą podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany i Pana/Pani dane nie będą profilowane.
12.
Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub umowa. W pozostałych przypadkach podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Niepodanie danych będzie skutkować brakiem możliwości udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.