Nabór prowadzony jest w oparciu o Zarządzenie Nr 39 Dyrektora Regionalnej Dyrekcji
Lasów Państwowych w Szczecinie z dnia 20.08.2025 r. w sprawie wprowadzenia
Regulaminu naboru na wolne stanowiska pracy w biurze RDLP w Szczecinie i
jednostkach nadzorowanych przez RDLP w Szczecinie.
Ogłoszenie o naborze wraz z niezbędnymi załącznikami, które należy złożyć znajduje się na stronie Nadleśnictwa Bogdaniec: https://bogdaniec.szczecin.lasy.gov.pl/aktualnosci/-/asset_publisher/1M8a/content/nabor-fk-2025-11
- wykształcenie co najmniej średnie ekonomiczne oraz co najmniej 1 rok pracy na
stanowisku związanym z obsługą płac, lub wykształcenie wyższe ekonomiczne
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
Wymagania dodatkowe (preferowane):
- wykształcenie wyższe ekonomiczne (preferowane: ekonomia, finanse,rachunkowość) i co najmniej
rok doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z obsługą płac.
- umiejętność obsługi programu płatnik,
- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości,
- znajomość planu kont i polityki rachunkowości PGL LP,
- znajomość Systemu Informatycznego Lasów Państwowych (SILP),
- znajomość Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD),
- posiadanie prawa jazdy kat. B oraz gotowość wykorzystania samochodu prywatnego do celów służbowych,
- zaawansowana znajomość obsługi podstawowych programów komputerowych
pakietu biurowego MS Office (Word, Excel, Outlook),
- predyspozycje osobowe: dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu,
komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, chęć
samodoskonalenia i pogłębiania wiedzy, samodyscyplina.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
- CV zawierające informacje, o których mowa w art. 221 §1 ustawy z dnia 26 czerwca
1974r. Kodeks pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe,
wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
opatrzone własnoręcznym podpisem,
- kserokopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje
zawodowe, przebieg pracy zawodowej opatrzone własnoręcznym podpisem z
klauzulą „potwierdzam za zgodność z oryginałem, data, podpis” (oryginały
dokumentów do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej),
Do zadań pracownika należeć będzie przede wszystkim pełna obsługa płac pracowników Nadleśnictwa (praca w SILP Kadry-Płace oraz Silp Web), w tym m.in. obsługa programu Płatnik,
- naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, sporządzanie przelewów,
- prowadzenie i uzgadnianie rozliczeń składek z ZUS, PFRON, oraz podatku
- dochodowego od osób fizycznych z US,
- sporządzanie list płac dla umów zlecenie i umów o dzieło,
- ustalanie podstaw do naliczenia zasiłków chorobowych,
- naliczanie i sporządzanie list plac tytułem świadczenia finansowanych z ZFŚS oraz
dokonywanie właściwych księgowań dla wyżej wymienionych świadczeń,
- przygotowanie planu wynagrodzeń i rezerw na wynagrodzenia,
- prowadzenie spraw związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi w
zakresie ewidencji i rozliczeń finansowych,
- sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu,
- sprawozdawczość finansowa,
- obrót środkami pieniężnymi – KASA.
- umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika. Planowany czas trwania umowy do 31.12.2026 r.
- przewidywana wysokość wynagrodzenia zasadniczego brutto mieści się w przedziale od 6.825 zł. do 8.580 zł. zgodnie z § 24 Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe z 29.01.1998 r. wraz z Protokołami Podatkowymi.
- świadczenia socjalne i zdrowotne,
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, od poniedziałku do piątku (w godz. 7:00 – 15:00) w podstawowym czasie pracy
- możliwość podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez udział w szkoleniach i
kursach,
- przewidywany termin rozpoczęcia pracy: 01 styczeń 2026 r.
Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 05 grudnia 2025 r.
do godz. 12.00.
- osobiście: w zamkniętej kopercie, w sekretariacie Nadleśnictwa Bogdaniec, ul. Leśna
17, 66-450 Bogdaniec lub,
- elektronicznie: na adres bogdaniec@szczecin.lasy.gov.pl lub,
- pocztą tradycyjną na adres: Nadleśnictwo Bogdaniec ul. Leśna 17, 66-450
Bogdaniec.
Każda z form przesłania oferty powinna być opatrzona klauzulą:
„Nabór na stanowisko Księgowy/Księgowa”
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2 oraz Dz. Urz. UE L 74 z 4.03.2021, str. 35) - zwane dalej „RODO” - informujemy, że:
1.
Tożsamość administratora
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Nadleśnictwo Bogdaniec reprezentowane przez Nadleśniczego Nadleśnictwa Bogdaniec, z siedzibą w Bogdańcu ul. Leśna 17, 66-450 Bogdaniec.
2.
Dane kontaktowe administratora
Z administratorem można skontaktować się:
•
listownie na adres siedziby administratora
•
telefonicznie bądź faxem: tel. 95-728-43-50
•
pocztą elektroniczną na adres e-mail: bogdaniec@szczecin.lasy.gov.pl
3.
☒ Inspektor Ochrony Danych / ☐ Pełnomocnik ds. ochrony danych
Administrator wyznaczył osobę odpowiedzialną za nadzorowanie przetwarzania danych osobowych, z którą można się skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, kierując korespondencję na adres wskazany powyżej, lub poprzez adresem e-mail iod@comp-net.pl .
☐ Nie dotyczy
Administrator dokonał analizy prawnej, na podstawie której stwierdził, iż nie ma on obowiązku powołania IOD
(proszę zaznaczyć właściwą odpowiedź, zgodnie ze stanem faktycznym)
4.
Cel i podstawy przetwarzania
Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu:
1)
wypełnienia ciążących na administratorze obowiązków prawnych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) – wynikających z art. 22¹ Kodeksu Pracy (m.in. dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, umiejętności, kwalifikacje) lub z innych przepisach prawa (według wymogów postępowania rekrutacyjnego);
2)
podjęcia działań na Pana/Pani żądanie przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – m.in. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i Pana/Pani dostępności do rozpoczęcia pracy, informacje o spotkaniach rekrutacyjnych, informacja o dokonanej przez administratora ocenie Pana/Pani predyspozycji do zajmowania określonego stanowiska;
3)
w oparciu o prawnie uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – jakim jest sprawdzenie Pana/Pani umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w postępowaniu rekrutacyjnym stanowisku (wyniki testów kompetencyjnych) oraz zbieranie informacji z portali zawodowo – biznesowych np. LinkedIn;
4)
dane niewymagane przepisami prawa np. wizerunek, zainteresowania, dane zawarte w referencjach od byłych pracodawców, przekazane przez Pana/Panią w przesłanych dokumentach (CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach) będą
przetwarzane przez administratora na podstawie zgody, wyrażonej przez wyraźne działanie potwierdzające, polegające na dobrowolnym zawarciu tych danych w zgłoszeniu aplikacyjnym i ich wysłaniu do administratora; (art. 6 ust. 1 lit a RODO)
5)
aby wykonać Pana/Pani szczególne prawa, na podstawie informacji zamieszczonych przez Pana/Panią dokumentach aplikacyjnych, zawierających dane wrażliwe dotyczące Pana/Pani niepełnosprawności (art. 9 ust. 2 lit. b RODO w związku z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy, ustawą o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami oraz ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych; lub art. 9 ust. 1 lit. a RODO – jeśli dane osobowe mają kontekst szerszy niż wynika to z przepisów prawa). [jeżeli dotyczy]
6)
zajmowania stanowiska w Służbie Leśnej, (w przypadku zawarcia stosunku pracy), na warunkach wynikających z art. 45 ust.2 ustawy z dnia 28 września 1991 roku o lasach (art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 9 ust. 1 lit. b RODO i art. 10 RODO w zw. z ww. ustawą) (jeśli dotyczy)
7)
ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z rekrutacją co stanowi prawnie uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO);
8)
na wypadek konieczności powtórzenia rekrutacji, w której Pan/Pani uczestniczy, co stanowi prawnie uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). [jeżeli dotyczy]
9)
w celu dokonania wyboru osoby, która pomyślnie przejdzie proces rekrutacji i zostanie zatrudniona (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
10)
wypełnienie obowiązku archiwizacji dokumentacji – podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO – w zw. z: ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
11)
umożliwienie kontaktu z administratorem oraz podejmowanie kontaktu z kandydatami w ramach prowadzonego postępowania rekrutacyjnego - (art. 6 ust. 1 lit. e RODO lub art. 6 ust. 1 lit. f RODO) . Uzasadnionym interesem administratora jest zapewnienie ciągłości komunikacji i umożliwienie kontaktowania się z administratorem.
12) doręczenia korespondencji z wykorzystaniem publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego (PURDE) i publicznej usługi hybrydowej (PUH) - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z przepisami ustawy z 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych oraz przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylające dyrektywę 1999/93/WE (rozporządzenie eIDAS).
Zasadniczo, prosimy o nieprzekazywanie administratorowi podczas procesu rekrutacji żadnych danych wrażliwych, takich jak np. informacje o Pana/Pani stanie zdrowia czy też innych danych wskazanych w art. 9 RODO. Jeśli jednak w dokumentach aplikacyjnych takie dane zostały zawarte, wówczas prosimy o wyrażenie odrębnej zgody na przetwarzanie takich danych wrażliwych.
5.
Odbiorcy lub kategorie odbiorców danych
Pana/Pani dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom i organom, którym administrator jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa a także Poczcie Polskiej S.A., będącej publicznym dostawcą e-Doręczeń.
Ponadto Pana/Pani dane osobowe mogą być ujawnione dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting oraz dostawcom systemów informatycznych.
6.
Okres przechowywania danych
1)
Dokumenty aplikacyjne, w tym zawierające dane osobowe, kandydata wybranego w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych i będą przechowywane na zasadach wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
2)
Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą przechowywane przez okres 2 tygodni od zakończenia naboru. Jeżeli po upływie tego okresu kandydat nie zgłosi się po ich odbiór osobiście zostaną komisyjnie zniszczone a z czynności zostanie sporządzony protokół. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
3)
Pozostała dokumentacja z przebiegu procesu rekrutacji jest przechowywana zgodnie z instrukcją kancelaryjną, obowiązującą u administratora.
4)
Okres przetwarzania danych będzie każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych będzie niezbędne do dochodzenia roszczeń lub do obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora.
5)
Ponadto Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu uwzględnienia sprzeciwu wniesionego przez Pana/Panią wobec przetwarzania Pana/Pani danych osobowych (jeżeli podstawą przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes administratora) lub do czasu wycofania zgody przez Pana/Panią (jeśli przetwarzanie danych osobowych odbywa się w oparciu o zgodę)
7.
Prawa osób, których dane osobowe dotyczą
W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych przysługują Panu/Pani następujące prawa:
- prawo dostępu do danych;
- prawo do uzyskania kopii danych
- prawo żądania sprostowania danych;
- prawo do usunięcia danych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania;
- prawo do przenoszenia danych
- prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (w zakresie, w którym podstawą prawną przetwarzania jest realizacja prawnie uzasadnionego interesu administratora)
Zakres każdego z tych praw oraz sytuacje, w których można z nich skorzystać, wynikają z rozdziału III RODO (art. 15-22 RODO).
8.
Prawo do cofnięcia zgody
Ma Pan/Pani prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
9.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Posiada Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących narusza przepisy RODO
10.
Przekazanie danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej
Administrator nie planuje przekazywać Pana/Pani danych osobowych odbiorcom spoza EOG, czyli do państw trzecich.
11.
Zautomatyzowane decyzje oraz profilowanie
Informujemy, że w ramach przetwarzania danych, o których mowa powyżej nie będą podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany i Pana/Pani dane nie będą profilowane.
12.
Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub umowa. W pozostałych przypadkach podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Niepodanie danych będzie skutkować brakiem możliwości udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.