Oferty pracy
;
Stanowisko (nazwa stanowiska)
Lokalizacja (miasto)
Filtruj oferty

Nazwa stanowiska

Poziom stanowiska

Wymiar pracy

Typ umowy

Kategoria

Lokalizacja

Praca bez doświadczenia
Praca od zaraz
Rekrutacja zdalna
Praca zdalna
Wyczyść filtr
Nr referencyjny: 1

Manager Marketingu

5 dni temu dodana przez Lean To Win Sp. z o.o.
  • 12000.00 zł - 14000.00 zł
    netto miesięcznie
    B2B
  • pełny etat
  • Żarki-Letnisko
  • Dofinansowanie kursów i szkoleń
  • Bezpłatne miejsce parkingowe
  • Paczki świąteczne
  • Imprezy integracyjne
  • Inne

Opis

Kim jesteśmy:

  • Jesteśmy firmą specjalizującą się w usprawnianiu procesów biznesowych - od produkcji, przez logistykę magazynową, aż po obieg informacji w przedsiębiorstwach.
  • Wdrażamy narzędzia wpływające na zwiększenie efektywności procesów i zaangażowania pracowników oraz zmniejszenie kosztów poprzez: konsultacje strategiczne, szkolenia i warsztaty dla pracowników, wdrażanie rozwiązań lean bezpośrednio u Klienta, organizowanie wizyt benchmarkingowych. Organizujemy również studia podyplomowe i prowadzimy zajęcia na 2-3 uczelniach wyższych.
  • Poza usprawnieniem firm rozwijamy także aplikację heartly.pl, który pomaga w mierzeniu wskaźników w biznesie i usprawnieniu we wsparciu AI.
  • Naszą kluczową grupą klientów są firmy rodzinne, głównie z sektora produkcyjnego, którym pomagają poprawić efektywność operacyjną, terminowość realizacji zamówień oraz wdrażać automatyzacje i usprawnienia raportowania.

Dlaczego warto do nas dołączyć:

  • Wierzymy, że najlepsze efekty daje współpraca oparta na zaufaniu, wspólne rozwiązywanie problemów, a każde wyzwanie to tylko etap na drodze do sukcesu.
  • Traktujemy się nawzajem z szacunkiem. Wierzymy, że można dowozić świetne rezultaty i pracować z zaangażowaniem, godząc pracę z innymi obowiązkami i pasjami.
  • Wierzymy i inwestujemy w ciągłą naukę i rozwój. Mamy wysokie standardy. Wspieramy się nawzajem.

Kogo szukamy:

  • Szukamy doświadczonego Managera Marketingu, który przejmie odpowiedzialność za budowanie i wdrażanie skutecznej strategii marketingowej w środowisku B2B. Twoim celem będzie przekształcenie marketingu w jeden z kluczowych filarów wzrostu firmy - poprzez wspólne budowanie fundamentów strategicznych, tworzenie lejków marketingowych, zarządzanie zespołem i podwykonawcami oraz ścisłą współpracę ze sprzedażą i delivery.
  • Jesteś osobą pozytywnie nastawioną do świata i ludzi. Czerpiesz motywację z rozwiązywania problemów, poprawy wyników i budowania relacji oraz masz doświadczenie we współpracy z różnymi branżami.

Nasze wymagania

Pasujesz do tej roli jeśli:

Wyznajesz wartości, które wpisują się w kulturę organizacyjną opartą na zaufaniu, samodzielności, ciągłym rozwoju i współpracy. Istotne jest, abyś potrafił stawiać klienta w centrum działań, rozumiejąc jego potrzeby i budując na tej podstawie realną wartość. Kluczowe jest, abyś był osobą otwartą i komunikatywną – zarówno w pracy zespołowej, jak i w relacjach z interesariuszami zewnętrznymi. Zależy nam, abyś był osobą kreatywną i elastyczną, nastawioną na generowanie rozwiązań. Chcemy, abyś aktywnie współpracował w ramach wspierającego się zespołu oraz był gotowy do podejmowania inicjatywy i odpowiedzialności za swoje działania.

Te wartości tworzą środowisko pracy, które sprzyja rozwojowi, zaangażowaniu i wspólnemu osiąganiu celów.

Ofertę kierujemy do osób, które:

Wymagane:

  • Mają min. 2-letnie w budowaniu fundamentów strategicznych dla marketingu B2B.
  • Mają min. 2-letnie doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu lejków marketingowych w B2B.
  • Potrafią projektować kampanie lead generation oraz kampanie budujące świadomość marki, wykorzystując m.in. LinkedIn, webinary, SEO, PPC czy mailingi.
  • Swobodnie posługują się narzędziami: WAALAXY, Pipedrive, GetResponse, Make/Zapier, GA4, GSC, GTM, Senuto/Ahrefs, YouTube, Google Workspace oraz narzędziami do zarządzania projektami (Asana/Trello/Jira).
  • Potrafią projektować, dokumentować, konsekwentnie doskonalić procesy i standardy marketingowe na styku ze sprzedażowymi oraz integrować narzędzia w spójny ekosystem wspierający marketing i sprzedaż.
  • Mają solidne doświadczenie w performance marketingu, analityce i pracy z KPI oraz umiejętnie wyciągają dane z wielu źródeł, formułują kreatywne wnioski i przekładają je na działania.
  • Sprawnie wykorzystują narzędzia AI w marketingu.
  • Posiadają min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami marketingowymi. Potrafią motywować, budować zaangażowanie i zapewniać sprawną współpracę w zespole. Mają doświadczenie w planowaniu zadań dla zespołu i konsekwentnej egzekucji tych zadań.
  • Mają wysoką skuteczność w realizacji założonych celów.
  • Mają doświadczenie w prowadzeniu webinarów oraz wystąpień na eventach branżowych.
  • Mają naturalna ciekawość marketingu, śledzą trendy i wychodzą poza schematy.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w mniejszych organizacjach, gdzie zakres odpowiedzialności był szeroki i realnie wpływał na wyniki biznesowe.
  • Otwartość na eksperymentowanie z nowoczesnymi rozwiązaniami i wdrażanie ich w praktyce.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2 – ważne jest rozumienie terminologii po angielsku.

Twoje zadania

  • Zarządzanie niewielkim zespołem (1–2 osoby) oraz współpracą z podwykonawcami. Dbałości o rozwój kompetencji zespołu i utrzymanie ich motywacji.
  • Ustawienie jasnego systemu zarządzania zadaniami i procesami, które można skalować wraz z rozwojem firmy.
  • Tworzenie i wdrażanie pełnych lejków marketingowych B2B – od budowania świadomości marki, przez generowanie leadów, po konwersję i utrzymanie klienta.
  • Projektowanie kampanii lead generation oraz kampanii budujących świadomość marki, wykorzystując m.in. LinkedIn, webinary, SEO, PPC czy mailingi.
  • Projektowanie content planów i harmonogramów w social mediach - wspólnych z założeniami strategicznymi oraz opisanymi w lejkach.
  • Integracji działań marketingowych ze sprzedażą – oparciu działań na danych, monitorowaniu KPI i konwersji oraz bieżącej optymalizacji kampanii.
  • Wykorzystywanie AI i automatyzacji w celu optymalizacji i zwiększania efektywności działań marketingowych.
  • Alokowanie budżetu i monitorowanie wyników, szybkie reagowanie na odchylenia.
  • Aktywne projektowanie i usprawnianie procesów marketingowych połączonych z działaniami innych obszarów firmy, szczególnie sprzedaży.

To oferujemy

  • Pełny onboarding i wprowadzenie w procesy
  • Udział w dniu konsultacyjnym u naszego Klienta
  • Dostęp do danych i materiałów historycznych
  • Dostęp do narzędzi
  • Komputer i telefon
  • Spotkania integracyjne
  • Możliwość wzięcia udziału w studiach podyplomowych

Wynagrodzenie: 12 000 - 14 000 PLN netto na FV w podstawie + system motywacyjny/premiowy

  • Dofinansowanie kursów i szkoleń
  • Bezpłatne miejsce parkingowe
  • Paczki świąteczne
  • Imprezy integracyjne
  • Inne

Etapy rekrutacji

  1. Wyślij CV
  2. Spotkaj się z nami i pokaż co potrafisz
  3. Weź udział w dniu próbnym
  4. Ropocznij pracę :) 

Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez LEAN TO WIN sp. z o.o. z siedzibą w: Stalowa 17, 41-506 Chorzów (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.