Oferty pracy
;
Stanowisko (nazwa stanowiska)
Lokalizacja (miasto)
Filtruj oferty

Nazwa stanowiska

Poziom stanowiska

Wymiar pracy

Typ umowy

Kategoria

Lokalizacja

Praca bez doświadczenia
Praca od zaraz
Rekrutacja zdalna
Praca zdalna
Wyczyść filtr
Nr referencyjny: 6/2025

Przedstawiciel handlowy ds. detalu (Olsztyn)

3 dni temu dodana przez Bruno Tassi Sp. z o.o.
  • Umowa o pracę
  • pełny etat
  • Olsztyn
  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi

Opis

Bruno Tassi jest jednym z ogólnopolskich liderów branży dystrybucyjnej. Niezmiennie od 33 lat świadczymy najwyższej jakości usługi dystrybucyjne dla naszych Klientów. Obsługujemy miesięcznie ponad 10.000 Partnerów, generując obrót około miliarda złotych, zatrudniając ponad 500 osób w 12 lokalizacjach.

Od początku współpracujemy z największymi i najbardziej znanymi polskimi zakładami spożywczymi, w tym w szczególności mięsnymi, jak również rozwijamy te mniejsze, które posiadają innowacyjne, ciekawe i poszukiwane przez Klientów i Konsumentów produkty. Atutem Bruno Tassi jest sprawdzony i niezawodny, wypracowywany przez 33 lata doświadczenia, model dystrybucji, który jest naszym wyróżnikiem jakościowym.

Naszą firmę tworzą wyjątkowi ludzie, którzy „grają do jednej bramki”. Cechuje nas dbałość o rodzinę, uczciwość i odpowiedzialności za swoją pracę. 

Nasze wymagania

  • Minimum roczne doświadczenie w sprzedaży (preferowane w branży FMCG – szczególnie w kategorii spożywczej),
  • Znajomość lokalnego rynku i swobodne poruszanie się po obsługiwanym terenie,
  • Umiejętność pracy z klientem, negocjacji i stosowania technik sprzedaży,
  • Dobra organizacja własnej pracy i samodzielność,
  • Komunikatywność, zaangażowanie i nastawienie na wynik,
  • Dyspozycyjność i prawo jazdy kat. B.

Twoje zadania

  • Obsługa obecnych klientów (sklepy detaliczne, małe sieci handlowe),
  • Pozyskiwanie nowych punktów sprzedaży na podległym terenie,
  • Zapewnienie dostępności i odpowiedniej ekspozycji naszych produktów (mięso, wędliny, artykuły spożywcze) w sklepach,
  • Realizacja planów sprzedażowych oraz celów jakościowych,
  • Optymalizacja poziomu marży i zyskowności sprzedaży,
  • Budowanie długotrwałych relacji z klientami i wspieranie ich w rozwoju sprzedaży,
  • Analiza rynku i działań konkurencji – szukanie szans i reagowanie na zmiany,
  • Raportowanie wyników pracy zgodnie z ustalonymi standardami.

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • prywatną opiekę medyczną oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • kartę Multisport,
  • możliwość robienia zakupów po cenach hurtowych,
  • pracę w terenie z klientami,
  • samochód służbowy do celów prywatnych,
  • telefon komórkowy,
  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi

Etapy rekrutacji

Zapraszamy do aplikowania poprzez firmularz. 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).