Oferty pracy
;
Stanowisko (nazwa stanowiska)
Lokalizacja (miasto)
Filtruj oferty

Nazwa stanowiska

Poziom stanowiska

Wymiar pracy

Typ umowy

Kategoria

Lokalizacja

Praca bez doświadczenia
Praca od zaraz
Rekrutacja zdalna
Praca zdalna
Wyczyść filtr
Nr referencyjny: 1

Specjalista ds. Obsługi Klienta

23 godziny temu dodana przez Ipracujzdalnie.pl sp. z o.o.
  • 4666.00 zł
    brutto miesięcznie
    Umowa o pracę
  • pełny etat
  • Bydgoszcz

Opis

Dla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta w Bydgoszczy.

Nasze wymagania

·       Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności

·       Doświadczenie w dziale obsługi klienta lub sprzedaży.

·       Znajomość zasad gramatyki i ortografii języka polskiego.

·       Umiejętności sprzedażowe i nastawienie pro-klienckie.

·       Bardzo dobra organizacja pracy własnej.

·       Umiejętność pracy z systemami CRM oraz aplikacjami do obsługi klienta.

Twoje zadania

·       Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedykowanych aplikacji.

·       Udzielanie klientom informacji o zamówieniach, dokonywanie ich modyfikacji oraz wsparcie w zakresie obsługi oferty produktowej.

·       Aktywna sprzedaż i dosprzedaż usług oraz produktów.

·       Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i rozwiązywanie zapytań w pierwszym kontakcie.

·       Wykorzystywanie dostępnych narzędzi CRM (Outlook, Salesforce) do komunikacji i zarządzania danymi klientów.

·       Zwiększanie obrotów firmy poprzez identyfikację okazji sprzedażowych.

·       Monitorowanie i zgłaszanie nieprawidłowości w procesie obsługi klienta.

To oferujemy

·       Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę z możliwością długoterminowej współpracy.

·       Pracę zdalną lub hybrydową w większych miastach w całej Polsce

·       Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i wyników.

·       Możliwość rozwoju poprzez szkolenia wdrożeniowe oraz wsparcie w zakresie rozwijania kompetencji sprzedażowych i obsługi klienta.

·       Przyjazne środowisko pracy, w którym możesz liczyć na wsparcie zespołu i przełożonych.

·       Nowoczesne narzędzia pracy, w tym dostęp do profesjonalnych systemów i aplikacji wspierających efektywność.

Etapy rekrutacji

Nie czekaj, aplikuj już dziś i rozwijaj swoją karierę w obsłudze klienta.
 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).