Poszukujemy ambitnego studenta prawa do pracy w dynamicznym środowisku prawnym, w młodym zespole. Jeśli jesteś osobą komunikatywną, zorganizowaną i chcesz zdobyć cenne doświadczenie w obsłudze klientów, ta oferta jest dla Ciebie!
Miejsce pracy: ul. Postępu 15c, 02-676 Warszawa
Wymagania:
Status studenta prawa (preferowany 2-5 rok zaocznie),
Mile widziana znajomość prawa cywilnego oraz prawa bankowego
Umiejętność sprawnej komunikacji i obsługi klientów,
Zdolności organizacyjne, dokładność i odpowiedzialność.
Odporność na stres
Komfort rozmowy telefonicznej z klientem
Profesjonalne i indywidualne podejście do klienta
Mile widziane doświadczenie w call- center
Pracę w elastycznych godzinach z preferencją całego etatu
Możliwość zdobycia praktycznej wiedzy i doświadczenia w zawodzie,
Wsparcie merytoryczne i współpracę z doświadczonymi prawnikami,
Atrakcyjne wynagrodzenie i możliwość awansu
Aplikuj przez formularz aplikacyjny
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).