Oferty pracy
;
Stanowisko (nazwa stanowiska)
Lokalizacja (miasto)
Filtruj oferty

Nazwa stanowiska

Poziom stanowiska

Wymiar pracy

Typ umowy

Kategoria

Lokalizacja

Praca bez doświadczenia
Praca od zaraz
Rekrutacja zdalna
Praca zdalna
Wyczyść filtr
Nr referencyjny: 09/2025

Asystent ds. reklamacji i rozliczeń

3 tygodnie temu dodana przez Invent
  • Umowa o pracę
  • pełny etat
  • Wrocław

Opis

Firma Invent Sp. z o.o. świadczy usługi w zakresie inwentaryzacji dla handlu, logistyki i produkcji. Przeprowadzamy inwentaryzacje na terenie Polski oraz za granicą, między innymi w Niemczech, Austrii, Francji, Albanii, Czechach, Włoszech i wielu innych europejskich krajach.

Nasze mocne strony to przede wszystkim znajomość rynku, zaangażowanie, skrupulatność i wzajemne zaufanie.
To powoduje, że jesteśmy pewnym pracodawcą i sprawdzonym partnerem biznesowym.


Aktualnie do naszego biura we Wrocławiu, prowadzimy rekrutacje na stanowisko:
Asystenta ds. reklamacji i rozliczeń
Miejsce pracy: Wrocław Krzyki, ul. Gajowicka 195


Szukamy osoby dobrze zorganizowanej, dokładnej, samodzielnej i odpowiedzialnej.
Jeśli masz już pierwsze doświadczenie – na pewno je docenimy!

Nasze wymagania

  • Znasz Excela na poziomie bardzo dobrym i potrafisz wykorzystywać go w praktyce.
  • Posiadasz umiejętność analitycznego myślenia.
  • Wyróżnia Cię dokładność, systematyczność i terminowość.
  • Jesteś osobą samodzielną i potrafisz organizować swoją pracę.
  • Umiejętnie rozwiązujesz problemy i szukasz nowych rozwiązań.

Twoje zadania

  • Kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym w zakresie ustalania rozliczeń.
  • Wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu rozliczeniowego.
  • Weryfikacja prawidłowości rozliczenia usług i wyjaśniania niezgodności.
  • Współpraca z innymi działami firmy (księgowość, personalny, IT).
  • Rozpatrywanie reklamacji zgodnie z obowiązującymi procedurami.
  • Udzielanie odpowiedzi na reklamacje w formie pisemnej w oparciu o przeprowadzoną analizę.
  • Udział w automatyzacji i testach wewnętrznego systemu rozliczeniowego.

To oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
  • Niezbędne narzędzia takie jak: telefon służbowy, laptop.
  • Pracę stacjonarną, w godz. 8:00-16:00.Imprezy firmowe oraz wyjazdy integracyjne.
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
  • Brak dress code’u.
  • Przyjemną atmosferę z kawą na dzień dobry.
  • Atrakcyjną lokalizację biura - dojazd do biura możliwy komunikacją miejską: autobusami nr 126, 133, 143 przystanek: Gajowicka, tramwajami nr 2, 6, 7, 17, przystanek: Orla.

Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (niewymienionych w art. 22¹ §1 Kodeksu pracy), zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym, przez Invent Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem ul. Gajowicka 195 we Wrocławiu (53-150), w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.” Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie rekrutacyjnej prosimy o umieszczenie dodatkowo w CV następującej zgody: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym w celu wykorzystania ich w przyszłych procesach rekrutacyjnych przez Invent Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem ul. Gajowicka 195 we Wrocławiu (53-150).” Masz prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.