Invent

;
Stanowisko (nazwa stanowiska)
Lokalizacja (miasto)
Filtruj oferty

Nazwa stanowiska

Poziom stanowiska

Wymiar pracy

Typ umowy

Kategoria

Lokalizacja

Praca bez doświadczenia
Praca od zaraz
Rekrutacja zdalna
Praca zdalna
Wyczyść filtr

Wyjedź z nami na inwentaryzacje! Zgarnij Premię Jesienną!

3 tygodnie temu dodana przez Invent

  • Umowa o pracę
  • pełny etat
  • Wrocław

Firma Invent Sp. z o .o. świadczy usługi w zakresie inwentaryzacji dla handlu, logistyki i produkcji. Przeprowadzamy inwentaryzacje na terenie Polski oraz za granicą, między innymi w Niemczech, Austrii, Francji, Albanii, Czechach, Włoszech i wielu innych europejskich krajach.

Znajdź swój Team - pracuj z Invent i zgarnij Premię!

Zobacz więcej

Firma Invent Sp. z o .o. świadczy usługi w zakresie inwentaryzacji dla handlu, logistyki i produkcji. Przeprowadzamy inwentaryzacje na terenie Polski oraz za granicą, między innymi w Niemczech, Austrii, Francji, Albanii, Czechach, Włoszech i wielu innych europejskich krajach.

Znajdź swój Team - pracuj z Invent i zgarnij Premię!

Asystent ds. reklamacji i rozliczeń

3 tygodnie temu dodana przez Invent

  • Umowa o pracę
  • pełny etat
  • Wrocław

Firma Invent Sp. z o.o. świadczy usługi w zakresie inwentaryzacji dla handlu, logistyki i produkcji. Przeprowadzamy inwentaryzacje na terenie Polski oraz za granicą, między innymi w Niemczech, Austrii, Francji, Albanii, Czechach, Włoszech i wielu innych europejskich krajach.

Nasze mocne strony to przede wszystkim znajomość rynku, zaangażowanie, skrupulatność i wzajemne zaufanie.
To powoduje, że jesteśmy pewnym pracodawcą i sprawdzonym partnerem biznesowym.


Aktualnie do naszego biura we Wrocławiu, prowadzimy rekrutacje na stanowisko:
Asystenta ds. reklamacji i rozliczeń
Miejsce pracy: Wrocław Krzyki, ul. Gajowicka 195


Szukamy osoby dobrze zorganizowanej, dokładnej, samodzielnej i odpowiedzialnej.
Jeśli masz już pierwsze doświadczenie – na pewno je docenimy!

Zobacz więcej

Firma Invent Sp. z o.o. świadczy usługi w zakresie inwentaryzacji dla handlu, logistyki i produkcji. Przeprowadzamy inwentaryzacje na terenie Polski oraz za granicą, między innymi w Niemczech, Austrii, Francji, Albanii, Czechach, Włoszech i wielu innych europejskich krajach.

Nasze mocne strony to przede wszystkim znajomość rynku, zaangażowanie, skrupulatność i wzajemne zaufanie.
To powoduje, że jesteśmy pewnym pracodawcą i sprawdzonym partnerem biznesowym.


Aktualnie do naszego biura we Wrocławiu, prowadzimy rekrutacje na stanowisko:
Asystenta ds. reklamacji i rozliczeń
Miejsce pracy: Wrocław Krzyki, ul. Gajowicka 195


Szukamy osoby dobrze zorganizowanej, dokładnej, samodzielnej i odpowiedzialnej.
Jeśli masz już pierwsze doświadczenie – na pewno je docenimy!

Asystent ds. planowania i obsługi klienta z Excelem

1 miesiąc temu dodana przez Invent

  • Umowa o pracę
  • pełny etat
  • Wrocław
  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Prywatna opieka medyczna
  • Imprezy integracyjne

Firma Invent Sp. z o.o. świadczy usługi w zakresie inwentaryzacji dla handlu, logistyki i produkcji. Przeprowadzamy inwentaryzacje na terenie Polski oraz za granicą, między innymi w Niemczech, Austrii, Francji, Albanii, Czechach, Włoszech i wielu innych europejskich krajach.

Nasze mocne strony to przede wszystkim znajomość rynku, zaangażowanie, skrupulatność i wzajemne zaufanie. To powoduje, że jesteśmy pewnym pracodawcą i sprawdzonym partnerem biznesowym.

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent ds. planowania i obsługi klienta, która posiada bardzo dobrą znajomość Excela i chce rozwijać się w tym obszarze.  

Miejsce pracy: Wrocław Krzyki, ul. Gajowicka 195.

Jeśli Excel nie ma przed Tobą tajemnic, potrafisz dobrze zorganizować swoją pracę i szukasz miejsca, w którym Twoje zaangażowanie naprawdę się liczy – ta oferta jest dla Ciebie!

Zobacz więcej

Firma Invent Sp. z o.o. świadczy usługi w zakresie inwentaryzacji dla handlu, logistyki i produkcji. Przeprowadzamy inwentaryzacje na terenie Polski oraz za granicą, między innymi w Niemczech, Austrii, Francji, Albanii, Czechach, Włoszech i wielu innych europejskich krajach.

Nasze mocne strony to przede wszystkim znajomość rynku, zaangażowanie, skrupulatność i wzajemne zaufanie. To powoduje, że jesteśmy pewnym pracodawcą i sprawdzonym partnerem biznesowym.

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent ds. planowania i obsługi klienta, która posiada bardzo dobrą znajomość Excela i chce rozwijać się w tym obszarze.  

Miejsce pracy: Wrocław Krzyki, ul. Gajowicka 195.

Jeśli Excel nie ma przed Tobą tajemnic, potrafisz dobrze zorganizować swoją pracę i szukasz miejsca, w którym Twoje zaangażowanie naprawdę się liczy – ta oferta jest dla Ciebie!