Oferty pracy

;
Stanowisko (nazwa stanowiska)
Lokalizacja (miasto)

Filtruj oferty

Nazwa stanowiska

Poziom stanowiska

Wymiar pracy

Typ umowy

Kategoria

Lokalizacja

Praca od zaraz
Rekrutacja zdalna
Praca zdalna
Wyczyść filtr
Nr referencyjny: 1/20.03.2025

Asystent Działu Obsługi Klienta z j. niemieckim

1 miesiąc temu dodana przez Invent

  • Umowa o pracę
  • pełny etat
  • Wrocław
  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Prywatna opieka medyczna
  • Imprezy integracyjne
  • Inne

Opis

Dołącz do zespołu Invent!

Szukamy Asystenta Działu Obsługi Klienta z j. niemieckim

Lokalizacja: Wrocław, Krzyki, ul. Gajowicka 195 (praca stacjonarna)

 

Kim jesteśmy? Invent Sp. z o. o. to lider w branży inwentaryzacji. Działamy w Polsce i za granicą – od Niemiec i Austrii po Francję, Czechy czy Włochy. Wyróżnia nas ponad 20-letnie doświadczenie, zaangażowanie i profesjonalizm.

 

Kogo szukamy?

  • Swobodnie komunikujesz się w języku niemieckim (min. B1)?

  • Lubisz pracę z ludźmi i czerpiesz z niej satysfakcję?

  • Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowym środowisku?

Jeśli odpowiedź brzmi „tak” – aplikuj już teraz i dołącz do Invent.

Nasze wymagania

  • Znajomości j. niemieckiego (min. B1) – będziesz używać go w codziennej pracy, więc jest to warunek konieczny.
  • Komunikatywnej znajomości innych języków obcych (mile widziane).
  • Dobrej znajomości obsługi programów MS Office, w szczególności MS Excel.
  • Organizacji pracy własnej, terminowości, obowiązkowości.

Twoje zadania

  • Kontakt z klientem zewnętrznym w zakresie planowania inwentaryzacji i innych spraw organizacyjnych.
  • Koordynowanie, organizacja i czynne uczestnictwo w spotkaniach zarówno klientów zewnętrznych jak i wewnętrznych.
  • Zapewnienie właściwego i terminowego przepływu korespondencji i dokumentacji.
  • Uczestniczenie w przygotowywaniu planów inwentaryzacji dla klientów zgodnie z wytycznymi.
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z Klientami firmy.
  • Realizacja projektów w zakresie organizacji pracy.
  • Rezerwacja obiektów noclegowych dla zespołów realizujących projekty w Europie.

To oferujemy

  • Umowę o pracę i pełny etat (godziny pracy 06:30-14:30 lub 8:00–16:00).
  • Pracę stacjonarną w biurze w pięknej willi przy ul. Gajowickiej 195.
  • Możliwość awansu po 3 miesiącach.
  • W pełni wyposażone stanowisko pracy (laptop, telefon, 2 monitory).
  • Prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport.
  • Imprezy firmowe i wyjazdy integracyjne.
  • Przyjazną atmosferę – kawa, elastyczny dress code, wsparcie zespołu.

 

Dojazd: Tramwajem (linie 2, 6, 7, 17; przystanek Orla) lub autobusem (linie 126, 133, 143; przystanek Gajowicka).

  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Prywatna opieka medyczna
  • Imprezy integracyjne
  • Inne

Informacje Prawne

Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (niewymienionych w art. 22¹ §1 Kodeksu pracy), zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym, przez Invent Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem ul. Gajowicka 195 we Wrocławiu (53-150), w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.” Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie rekrutacyjnej prosimy o umieszczenie dodatkowo w CV następującej zgody: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym w celu wykorzystania ich w przyszłych procesach rekrutacyjnych przez Invent Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem ul. Gajowicka 195 we Wrocławiu (53-150).” Masz prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
 
Pokaż mniej