Oferty pracy

;
Stanowisko (nazwa stanowiska)
Lokalizacja (miasto)

Filtruj oferty

Nazwa stanowiska

Poziom stanowiska

Wymiar pracy

Typ umowy

Kategoria

Lokalizacja

Praca bez doświadczenia
Praca od zaraz
Rekrutacja zdalna
Praca zdalna
Wyczyść filtr
Nr referencyjny: 1/20.03.2025

Asystent Działu Obsługi Klienta z j. niemieckim

2 miesiące temu dodana przez Invent

  • Umowa o pracę
  • pełny etat
  • Wrocław
  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Prywatna opieka medyczna
  • Imprezy integracyjne
  • Inne

Opis

Dołącz do zespołu Invent!

Szukamy Asystenta Działu Obsługi Klienta z j. niemieckim

Lokalizacja: Wrocław, Krzyki, ul. Gajowicka 195 (praca stacjonarna)

 

Kim jesteśmy? Invent Sp. z o. o. to lider w branży inwentaryzacji. Działamy w Polsce i za granicą – od Niemiec i Austrii po Francję, Czechy czy Włochy. Wyróżnia nas ponad 20-letnie doświadczenie, zaangażowanie i profesjonalizm.

 

Kogo szukamy?

  • Swobodnie komunikujesz się w języku niemieckim (min. B1)?

  • Lubisz pracę z ludźmi i czerpiesz z niej satysfakcję?

  • Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowym środowisku?

Jeśli odpowiedź brzmi „tak” – aplikuj już teraz i dołącz do Invent.

Nasze wymagania

  • Znajomości j. niemieckiego (min. B1) – będziesz używać go w codziennej pracy, więc jest to warunek konieczny.
  • Komunikatywnej znajomości innych języków obcych (mile widziane).
  • Dobrej znajomości obsługi programów MS Office, w szczególności MS Excel.
  • Organizacji pracy własnej, terminowości, obowiązkowości.

Twoje zadania

  • Kontakt z klientem zewnętrznym w zakresie planowania inwentaryzacji i innych spraw organizacyjnych.
  • Koordynowanie, organizacja i czynne uczestnictwo w spotkaniach zarówno klientów zewnętrznych jak i wewnętrznych.
  • Zapewnienie właściwego i terminowego przepływu korespondencji i dokumentacji.
  • Uczestniczenie w przygotowywaniu planów inwentaryzacji dla klientów zgodnie z wytycznymi.
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z Klientami firmy.
  • Realizacja projektów w zakresie organizacji pracy.
  • Rezerwacja obiektów noclegowych dla zespołów realizujących projekty w Europie.

To oferujemy

  • Umowę o pracę i pełny etat (godziny pracy 06:30-14:30 lub 8:00–16:00).
  • Pracę stacjonarną w biurze w pięknej willi przy ul. Gajowickiej 195.
  • Możliwość awansu po 3 miesiącach.
  • W pełni wyposażone stanowisko pracy (laptop, telefon, 2 monitory).
  • Prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport.
  • Imprezy firmowe i wyjazdy integracyjne.
  • Przyjazną atmosferę – kawa, elastyczny dress code, wsparcie zespołu.

 

Dojazd: Tramwajem (linie 2, 6, 7, 17; przystanek Orla) lub autobusem (linie 126, 133, 143; przystanek Gajowicka).

  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Prywatna opieka medyczna
  • Imprezy integracyjne
  • Inne

Informacje Prawne

Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (niewymienionych w art. 22¹ §1 Kodeksu pracy), zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym, przez Invent Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem ul. Gajowicka 195 we Wrocławiu (53-150), w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.” Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie rekrutacyjnej prosimy o umieszczenie dodatkowo w CV następującej zgody: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym w celu wykorzystania ich w przyszłych procesach rekrutacyjnych przez Invent Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem ul. Gajowicka 195 we Wrocławiu (53-150).” Masz prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
 
Pokaż mniej