Praca zmianowa, głównie w godzinach wieczornych i nocnych (np. 18:00–6:00) – możliwość dostosowania grafiku do Twoich potrzeb.
🧑💻 Wsparcie i onboarding:
Każda nowa osoba przechodzi pełne szkolenie wdrażające – spokojne tempo, opieka mentora, jasno określone procedury.
🔐 Bezpieczeństwo i technologia:
Pracujesz z nowoczesnym systemem alarmowym – bez stresu, z jasnymi instrukcjami działania. Bez fizycznej interwencji, tylko obsługa z poziomu biura.
Wysoka kultura osobista i komunikatywność.
Niekaralność.
Podstawowa znajomość obsługi komputera.
Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności.
Monitorowanie prostego, nowoczesnego systemu alarmowego – bez stresu, z jasnymi instrukcjami działania. Bez fizycznej interwencji, tylko obsługa z poziomu biura.
Obsługa połączeń telefonicznych (wykonywanie i odbieranie).
Przekierowywanie sygnałów alarmowych do odpowiednich służb.
Sporządzanie raportów w przypadku wystąpienia alarmu (gotowy formularz do wypełnienia).
Stabilne zatrudnienie i przyjazną atmosferę.
Atrakcyjną stawkę godzinową, wypłatę zawsze na czas.
Pracę w systemie godzinowym – wieczory i noce.
Dogodną lokalizację – centrum Warszawy (200 m od stacji metra Politechnika).
Szkolenie wdrożeniowe – przygotujemy Cię do pracy.
Możliwość rozwoju w firmie technologicznej dbającej o bezpieczeństwo klientów.
Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”) informujemy, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SFM SOFT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS 0001024285 NIP:5273046788 UL. JANA KAZIMIERZA 64 / 128, 01-248 WARSZAWA zwany
dalej SFM
I. W sprawie ochrony danych osobowych można skontaktować się pod adresem email: biuro@safeme.pl (dalej: Administrator)
II. Cele i podstawy przetwarzania
Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe:
1. w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia pracodawcy
wynikającego z art. 22¹ kodeksu pracy i w zakresie: imienia i nazwiska, imion rodziców, daty
urodzenia, miejsca zamieszkania, adresu do korespondencji, wykształcenia i przebiegu
dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych
osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c RODO),
2. w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie
Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej,
przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą
przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO),
3. w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora w zakresie danych pozyskanych od
Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności i
zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku. Podstawą
przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
4. w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby
wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
5. w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, na podstawie Pani/Pana zgody
na przetwarzane danych osobowych przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i
innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ta zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
III. Prawa osób, których dane dotyczą
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz
otrzymania ich kopii, prawo żądania ich sprostowania (poprawiania), usunięcia lub ograniczenia
przetwarzania swoich danych osobowych, a także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych.
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, wskazanych powyżej w pkt II.
Powyższe żądania można przesłać na adresy wskazane w pkt I. Ponadto, zgodnie z RODO przysługuje
Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
IV. Okres przechowywania danych
1. w zakresie wskazanym w pkt II.1, II.2 i II.3 Pani/Pana dane będą przechowywane przez czas
niezbędny do przeprowadzenia niniejszej rekrutacji,
2. w zakresie wskazanym w pkt II.4 Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres
przedawnienia roszczeń wynikających z przepisów prawa, a także przez czas, w którym
przepisy nakazują nam przechowywać dane,
3. w zakresie wskazanym w pkt II.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres
12 miesięcy od daty wyrażenia zgody.
V. Odbiorcy danych.
Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane uprawnionym instytucjom określonym przez
przepisy prawa oraz podmiotom przetwarzającym, które świadczą usługi na rzecz Administratora
danych i którym te dane są powierzane.
VI. Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, daty urodzenia, miejsca zamieszkania,
wykształcenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia jest warunkiem wzięcia udziału w danym
procesie rekrutacyjnym. W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne.
VII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Informujemy, że nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym w formie
profilowania.
VIII. Zgoda oraz informacja o możliwości wycofania zgody
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych
osobowych. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na
podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem. Oświadczenie o wycofaniu zgody na przetwarzanie
danych osobowych można przesłać na adres biuro@safeme.pl