- 8000.00 zł - 9000.00 zł
brutto miesięcznie
Umowa o pracę
- Dofinansowanie zajęć sportowych
- Prywatna opieka medyczna
Opis
For our client – FRONTEX – the European Border and Coast Guard Agency we are looking for candidates for the following position:
Administrative Assistant in Human Resources and Corporate Services Division/Human Resources Unit/Talent Acquisition & Planning Sector
Nasze wymagania
Requirements:
- Education: successfully completed secondary education related to the business needs;
- Work experience: at least 1 year of professional experience in the specific area depending on the business needs;
- Computer skills: very good skills in the main MS Office software (Word, Excel, Outlook);
- Language skills: very good command of both written and spoken English (at least B2) / knowledge of additional EU language.
Personal skills:
- high level of responsibility and ability to work independently;
- high level of service orientation;
- ability to work under pressure and experience in organizing work and prioritizing accordingly;
- ability to communicate efficiently at all levels internally and externally and in appropriate manner;
- strong sense of accuracy and attention to detail;
- high level of discretion and ability to handle confidential matters;
- proven organizational skills;
- ability to adapt to a dynamic working environment;
- ability to learn new skills and software;
- ability to work in a team.
Twoje zadania
The description of duties is a presented below:
- Organisational and administrative support in selection processes (verification of eligibility, scheduling of meetings, preparation of various types of documents minutes, reports);
- Support in pre-boarding procedures (preparation of Document Management System requests for access cards and IT equipment, scheduling medical check-ups, communicating with candidates);
- to monitor functional mailboxes and communicate with internal and external parties;
- to assist in the preparation of statistical data (tables, graphs and charts);
- to provide administrative support in general administrative procedures;
- to support the document flows and archiving;
- to carry out data entry and support an administration and monitoring of electronic databases;
- to assist in the organisations of online and physical meetings and drafting minutes as necessary;
- to perform basic administrative tasks as copying, scanning, etc.
To oferujemy
We offer:
- contract of employment through the Employment Agency;
- daily remuneration: 71,82€ net;
- medical care, sport card;
- opportunity for development and promotion;
- hybrid working option;
- convenient location of the office – the centre of Warsaw;
Application deadline: until 16.09.2025
Please be advised that only resumes in English will be considered.
Etapy rekrutacji
1. Job interview – online in English (30-40 minutes)
2. Test – optional, depending on the position
3. Decision
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV na potrzeby aktualnego procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez Kaliszuk Sp.j. Staff Partners ul. Finlandzka 5/5, 03-903 Warszawa dla Klienta zlecającego aktualny proces rekrutacji. Mam świadomość, że moje dane osobowe i inne dane zawarte w mojej aplikacji na potrzeby aktualnej rekrutacji mogą zostać przekazane przez Kaliszuk sp.j Staff Partners do Klienta zlecającego aktualny proces rekrutacji oraz, że Klient Kaliszuk sp.j Staff Partners może zapoznać się z moimi danymi w celu skontaktowania się ze mną oraz przeprowadzenia dalszych etapów rekrutacji w aktualnym procesie. Oświadczam, że jestem świadomy/a przysługującego mi prawa do wycofania zgody, oraz faktu, że wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej zgody przed jej wycofaniem. Zgodę mogę odwołać przesyłając informację na adres daneosobowe@staffpartners.pl