1. Jeżeli:
Ø zależy Ci, aby pracować w perspektywicznej firmie z branży digital?
Ø lubisz rozmawiać z ludźmi a nawiązywanie długofalowych relacji jest dla Ciebie czymś naturalnym,
Ø lubisz pracę, w której masz bezpośredni kontakt z Klientem a słowo „problem” brzmi w Twojej głowie jak „WYZWANIE”,
Ø chcesz czasem spotkać się ze swoimi Klientami w Paryżu, Berlinie, Londynie czy Los Angeles?
Ø i masz minimum 2 letnie doświadczenie w bezpośrednim kontakcie z klientem?
A prócz tego…
Ø jesteś samodzielny – kiedy zostaniesz z czymś „sam na sam”, wiesz jak działać?
Ø twoje mocne strony to skrupulatność i systematyczność?
Ø słuchanie ze zrozumieniem i empatia to zachowania, które opisują Ciebie?
To najprawdopodobniej jesteś osobą, której szukamy!
Jesteśmy przekonani co do tego, że najwyższa jakość obsługi Klienta to budowanie długofalowych relacji, pomoc w rozwiązywaniu jego problemów i troska o ciągły rozwój jego biznesu.
min. 2 letnie doświadczenie w bezpośrednim kontakcie z klientem (sprzedaż, call center, obsługa klienta = serwis klienta),
znajomość języka francuskiego na poziomie co najmniej C1 (preferowany C2),
znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B1 (preferowany B2),
znajomość narzędzi CRM,
zainteresowanie rynkiem muzycznym w Polsce (znajomość wytwórni, artystów, gdzie słucha się muzyki, jeździ na koncerty, eventy muzyczne, wie co to spotify itd.),
proaktywna obsługa klientów wyższej kategorii Independent Digital,
tworzenie planu pracy z klientami, określanie celów krótko, średnio i długoterminowych,
regularna analiza wyników klientów w celu identyfikacji tych o potencjale awansu do wyższej kategorii,
praca z CRM firmy oraz innymi narzędziami firmowymi,
udział w projektach zagranicznych m. innymi: delegacje zagraniczne – w celu budowania obecności firmy na rynkach międzynarodowych,
bliska współpraca z takimi serwisami jak: Spotify, YouTube, Apple i inne,
umowę o pracę (praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00),
pracę w międzynarodowym środowisku, w firmie, która jest liderem w swojej branży w Polsce i dynamicznie rozwija się na rynkach europejskich,
ubezpieczenie grupowe w firmie UNIQA,
pakiet medyczny PZU Zdrowie,
dofinansowanie do pakietu sportowego MULTISPORT,
narzędzia potrzebne do pracy: laptop, telefon,
pracę hybrydową (3 dni w biurze 2 dni w domu), podczas okresu próbnego praca stacjonarna w biurze,
Ø wyślij nam aktualne CV,
Ø jeśli pasujesz na to stanowisko i do naszej organizacji – zaprosimy Cię na rozmowę on-Line,
Ø ostatni etap rekrutacji to rozmowa z menagerem działu i HR BP (stacjonarnie).
ZGODA RODO przy aplikowaniu do Firmy ID:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
ZGODA RODO do przyszłych procesów rekrutacyjnych:
Zgadzam się na przetwarzanie przez Independent Digital Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Independent Digital Sp. z o.o..