Jako Doradca ds. obsługi klienta w Capita dołączysz do zespołu osób zaangażowanych we wspieranie naszych klientów. Twoimi zadaniami będą: zapewnianie kompleksowej obsługi klienta na najwyższym poziomie, obsługiwanie zapytań telefonicznych i mailowych, jak również promowanie produktów i ofert zgodnie z potrzebami klientów.
Capita to firma zajmująca się doradztwem, transformacją i usługami cyfrowymi. Nasi współpracownicy codziennie pomagają milionom ludzi, dostarczając innowacyjne rozwiązania, które przekształcają i upraszczają połączenia między firmami a klientami, rządami i obywatelami. Współpracujemy z klientami i dostarczamy im wgląd i najnowocześniejsze technologie, które pozwalają im zaoszczędzić czas, pozwalając im skupić się na tym, co robią najlepiej, i ułatwiając i upraszczając życie ludzi. Capita to wiodący dostawca usług biznesowych, zatrudniający ponad 44 000 pracowników, działający w Wielkiej Brytanii, Europie, Indiach i Republice Południowej Afryki.
Capita Polska wspiera klientów z różnych sektorów, w tym samorządów lokalnych, obsługi klienta, zamówień publicznych, ubezpieczeń na życie i emerytur, ubezpieczeń, analizy danych oraz uczenia się i rozwoju. Działamy w trzech lokalizacjach – Krakowie, Opolu i Łodzi.
Codziennie zajmujemy się prostymi procesami, takimi jak sprawdzanie poprawności danych, kontaktowanie się z klientami, koordynacja szkoleń, a także znacznie bardziej złożonymi procesami, takimi jak zamykanie ksiąg głównych, raportowanie, analiza finansowa, przetwarzanie roszczeń, wdrażanie systemów, techniczne wsparcie klienta lub administrowanie flotą.
Jesteśmy pracodawcą zapewniającym równe szanse, co oznacza, że rozważymy wszystkich odpowiednio wykwalifikowanych kandydatów bez względu na tożsamość lub ekspresję płciową, pochodzenie etniczne, narodowość, religię lub przekonania, wiek, orientację seksualną, niepełnosprawność lub jakąkolwiek inną chronioną cechę. Rekrutujemy i rozwijamy naszych pracowników w oparciu o zasługi i ich pasję do tworzenia lepszych wyników i jesteśmy zobowiązani do tworzenia inkluzywnego środowiska dla wszystkich pracowników.Z
godnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że: 1. Administratorem Twoich danych osobowych jest Capita (Polska) Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Lubicz 23; Kraków, KRS 0000365071, REGON 142604890, NIP 5252488222. W przypadku pytań lub próśb dotyczących przetwarzania danych możesz skontaktować się z nami pod adresem: PrivacyPoland@capita.com. 2. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w tym oceny kwalifikacji, predyspozycji i umiejętności wymaganych na stanowisku, o które będziesz się ubiegać i/lub w przyszłych procesach rekrutacyjnych, jeśli wyraziłeś taką chęć, zaznaczając odpowiednie pole poniżej. 3. Podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych: a. Artykuł 6(1)(c) RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) i artykuł 6(1)(b) RODO (przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy) w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy (w tym, ale nie wyłącznie, w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 Kodeksu pracy, takich jak imię i nazwisko; data urodzenia; dane kontaktowe (adres korespondencyjny); wykształcenie; dotychczasowy przebieg zatrudnienia. b. Twoja zgoda – na przetwarzanie innych danych podanych w CV i liście motywacyjnym w przypadku, gdy dobrowolnie podasz nam inne dane niż żądaliśmy. oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych w przyszłych procesach rekrutacyjnych, w przypadku, gdy wyrazisz zgodę na udział w tych procesach. c. Nasz uzasadniony interes (art. 6(1)(f) RODO) – w zakresie danych zebranych podczas rozmowy kwalifikacyjnej, a także wyników testów kwalifikacyjnych. Mamy uzasadniony interes w weryfikacji Twoich umiejętności, predyspozycji, legalności pobytu i praca – potrzebujemy tego, aby ocenić, czy jesteś odpowiednią osobą na dane stanowisko. 4. Twoje dane osobowe zostaną przekazane podmiotowi przetwarzającemu spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG), znajdującemu się w Wielkiej Brytanii w ramach procesu rekrutacji oraz Kierownikom ds. Rekrutacji znajdującym się w różnych lokalizacjach w Wielkiej Brytanii, Irlandii i Indiach. W przypadku przekazywania danych osobowych do Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej Komisja Europejska postanowiła ustalić odpowiedni poziom ochrony danych. Przekazywanie danych osobowych do Indii odbywa się na podstawie stosowania Standardowych Klauzul Umownych zawartych w Umowie o Przekazywaniu Danych (DTA), której sygnatariuszem jest spółka Grupy Capita z siedzibą w Indiach. Twoje dane osobowe zostaną przekazane odbiorcom uczestniczącym w procesie rekrutacji i zatrudnienia, tj. firmom zajmującym się legalizacją pobytu/zatrudnienia, badaniami lekarskimi (Luxmed Sp. z o.o.), usługami szkoleniowymi z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy (Safety Umbrella Sp. z o.o.), usługami HR (Human Resources) i usługami kadrowo-płacowymi (AdAc Sp. z o.o.), a także firmom powiązanym Capita Group. Po pomyślnym procesie rekrutacyjnym Twoje dane zostaną udostępnione placówce medycznej, z którą Administrator ma podpisaną umowę na przeprowadzanie badań wstępnych, przy czym placówka ta jest odrębnym Administratorem Danych. Twoje dane osobowe mogą zostać również udostępnione podmiotom i organom upoważnionym do przetwarzania takich danych. 5. Twoje dane osobowe będą przechowywane od dnia wysłania CV: a. przez okres 6 miesięcy w celu przetwarzania Twoich danych osobowych.