Oferty pracy
;
Stanowisko (nazwa stanowiska)
Lokalizacja (miasto)
Filtruj oferty

Nazwa stanowiska

Poziom stanowiska

Wymiar pracy

Typ umowy

Kategoria

Lokalizacja

Praca bez doświadczenia
Praca od zaraz
Rekrutacja zdalna
Praca zdalna
Wyczyść filtr
Nr referencyjny: 15946

Doradca Klienta na Infolinii Lotniczej z j.polskim i j.angielskim!

6 miesięcy temu dodana przez Unique People Sp. z o.o.
  • 31.00 zł - 32.00 zł
    za godzinę
    Umowa zlecenie
  • pełny etat
  • Warszawa
  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie

Opis

Rekrutację prowadzi Agencja Pracy Tymczasowej Unique People o numerze 15946, spółka wchodząca w skład grupy CCIG Group, największej firmy w branży Call i Contact Center w Polsce.

Studencie, Studentko!

Poszukujesz pracy, którą będziesz mógł łączyć z nauką? Chcesz pracować w międzynarodowym środowisku i rozwijać swoje umiejętności w zakresie obsługi Klienta dla jednej z najszybciej rozwijających się Linii Lotniczych?

Jeśli Twoja odpowiedź to TAK - Zaaplikuj koniecznie!

Poszukujemy osób władających j.angielskim oraz j.polskim na stanowisko:

Nasze wymagania

  • Znajomość języka polskiego na poziomie min. C1 i języka angielskiego na poziomie B2 lub wyższym;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i szukania samodzielnie rozwiązań;
  • Dyspozycyjność minimum 120h miesięcznie w godzinach pracy projektu (infolinia anglojęzyczna pracuje w systemie zmianowym 24h/7, infolinia z j.polskim pracuje pn - pt. w godzinach 9.00 - 18.00);
  • Dyspozycyjność w czasie trwania wdrożenia w godzinach 8.30 - 16.30 pn-pt,
  • Komunikatywność i wysoka kultura osobista;
  • Dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.

Twoje zadania

  • Obsługa połączeń przychodzących oraz korespondencji mailowej w j.polskim i w j.angielskim,
  • Obsługa live-chat w j.polskim i w j.angielskim,
  • Przekazywanie informacji pasażerów o rozkładzie lotów, a także o zasadach dotyczących bagażu,
  • Obsługa połączeń wychodzących związanych ze zmianami rozkładów lotów lub innych spraw dotyczących linii lotniczej;
  • Wsparcie pasażerów o specjalnych potrzebach;
  • Obsługa procesu reklamacji klientów linii lotniczej;
  • Wsparcie pasażerów na każdym etapie podróży.

To oferujemy

  • Gwarantowaną stawkę za każdą godzinę + system prowizyjny;
  • Dwie wypłaty w miesiącu;
  • Dodatkowe benefity: Karta Multisport, Ubezpieczenie medyczne, Ubezpieczenie grupowe;
  • Pakiet wdrożeń, który pozwoli Ci przygotować się do samodzielnej realizacji zadań;
  • Rozwojową pracę w międzynarodowym zespole;
  • Wsparcie zespołu trenerów oraz doświadczonego zespołu;
  • Możliwość awansu i rozwoju w strukturach CCIG Group;
  • Możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej po uzyskaniu pełni samodzielności (minimum 6 tygodni pracy w biurze),
  • Dostęp do biblioteczki, sali relaksu oraz karty rabatowej.
  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie

Etapy rekrutacji

https://ats.hrlink.pl/advc/MjUzOC0yNjMtMTYyOTUteyJhZHZlcnRpc2VtZW50X2lkIjoxODQ1NiwiY291bnRyeV9pZCI6MSwiYWR2ZXJ0aXNlbWVudF90ZW1wbGF0ZV9pZCI6ODAsImZvcm1fdGVtcGxhdGVfaWQiOjI3fS0yMDMzMA==

https://ats.hrlink.pl/?sv=4_x_x_x_x_x_x&page_typ=4&module=aplikacja&page=kandydat&typ=dodajnew&id_ogloszenie=17713&id_reg=15527&szata=37&relurl=cci&fix=2538®=0