Oferty pracy

;
Stanowisko (nazwa stanowiska)
Lokalizacja (miasto)

Filtruj oferty

Nazwa stanowiska

Poziom stanowiska

Wymiar pracy

Typ umowy

Kategoria

Lokalizacja

Praca od zaraz
Rekrutacja zdalna
Praca zdalna
Wyczyść filtr
Nr referencyjny: 15946

Doradca Klienta na Infolinii Lotniczej z j.polskim i j.angielskim!

1 tydzień temu dodana przez Unique People Sp. z o.o.

  • 31.00 zł - 32.00 zł za godzinę
    Umowa zlecenie
  • pełny etat
  • Warszawa
  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie

Opis

Rekrutację prowadzi Agencja Pracy Tymczasowej Unique People o numerze 15946, spółka wchodząca w skład grupy CCIG Group, największej firmy w branży Call i Contact Center w Polsce.

Studencie, Studentko!

Poszukujesz pracy, którą będziesz mógł łączyć z nauką? Chcesz pracować w międzynarodowym środowisku i rozwijać swoje umiejętności w zakresie obsługi Klienta dla jednej z najszybciej rozwijających się Linii Lotniczych?

Jeśli Twoja odpowiedź to TAK - Zaaplikuj koniecznie!

Poszukujemy osób władających j.angielskim oraz j.polskim na stanowisko:

Nasze wymagania

  • Znajomość języka polskiego na poziomie min. C1 i języka angielskiego na poziomie B2 lub wyższym;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i szukania samodzielnie rozwiązań;
  • Dyspozycyjność minimum 120h miesięcznie w godzinach pracy projektu (infolinia anglojęzyczna pracuje w systemie zmianowym 24h/7, infolinia z j.polskim pracuje pn - pt. w godzinach 9.00 - 18.00);
  • Dyspozycyjność w czasie trwania wdrożenia w godzinach 8.30 - 16.30 pn-pt,
  • Komunikatywność i wysoka kultura osobista;
  • Dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.

Twoje zadania

  • Obsługa połączeń przychodzących oraz korespondencji mailowej w j.polskim i w j.angielskim,
  • Obsługa live-chat w j.polskim i w j.angielskim,
  • Przekazywanie informacji pasażerów o rozkładzie lotów, a także o zasadach dotyczących bagażu,
  • Obsługa połączeń wychodzących związanych ze zmianami rozkładów lotów lub innych spraw dotyczących linii lotniczej;
  • Wsparcie pasażerów o specjalnych potrzebach;
  • Obsługa procesu reklamacji klientów linii lotniczej;
  • Wsparcie pasażerów na każdym etapie podróży.

To oferujemy

  • Gwarantowaną stawkę za każdą godzinę + system prowizyjny;
  • Dwie wypłaty w miesiącu;
  • Dodatkowe benefity: Karta Multisport, Ubezpieczenie medyczne, Ubezpieczenie grupowe;
  • Pakiet wdrożeń, który pozwoli Ci przygotować się do samodzielnej realizacji zadań;
  • Rozwojową pracę w międzynarodowym zespole;
  • Wsparcie zespołu trenerów oraz doświadczonego zespołu;
  • Możliwość awansu i rozwoju w strukturach CCIG Group;
  • Możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej po uzyskaniu pełni samodzielności (minimum 6 tygodni pracy w biurze),
  • Dostęp do biblioteczki, sali relaksu oraz karty rabatowej.
  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie

Etapy rekrutacji

https://ats.hrlink.pl/advc/MjUzOC0yNjMtMTYyOTUteyJhZHZlcnRpc2VtZW50X2lkIjoxODQ1NiwiY291bnRyeV9pZCI6MSwiYWR2ZXJ0aXNlbWVudF90ZW1wbGF0ZV9pZCI6ODAsImZvcm1fdGVtcGxhdGVfaWQiOjI3fS0yMDMzMA==

https://ats.hrlink.pl/?sv=4_x_x_x_x_x_x&page_typ=4&module=aplikacja&page=kandydat&typ=dodajnew&id_ogloszenie=17713&id_reg=15527&szata=37&relurl=cci&fix=2538®=0