Zostań częścią zaangażowanego zespołu sprzedażowego
W Agrinavia tworzymy oprogramowanie do zarządzania gospodarstwem rolnym dla producentów roślin (FMIS). Wszystko jest opracowywane wewnętrznie z myślą o naszych klientach. Będziesz częścią naszego zespołu sprzedażowego i będziesz uczestniczył w realizacji działań sprzedażowych na terenie Polski. Od ponad 15 lat rozwiązania te pomagają optymalizować produkcję roślinną w Polsce, a od ponad 35 lat na arenie międzynarodowej. Specjalizujemy się w tworzeniu, sprzedaży i wdrażaniu nowoczesnego oprogramowania dla rolników oraz wspieraniu ich w codziennym użytkowaniu.
Przeczytaj więcej o naszych rozwiązaniach tutaj: Agrinavia Polska.
Obecnie, w skład naszego polskiego zespołu wchodzą 3 osoby, sprzedając i dostarczając rozwiązania PC i mobilne na terenie całej Polski. Zespół sprzedaży ściśle współpracuje z zespołem wsparcia.
"Jesteśmy miejscem pracy, w którym wszyscy twardo stąpają po ziemi, a nasi wykwalifikowani sprzedawcy i osoby wspierające z różnych środowisk są niezwykle oddani – każdy ma swój obszar odpowiedzialności i naprawdę się o niego troszczy" – mówi Country Manager Radosław Ryder.
Kompetencje Key Account Managera
Twoje wykształcenie i dotychczasowe doświadczenie nie są dla nas kluczowe – liczą się Twoje umiejętności sprzedażowe, zaangażowanie i osobowość. Cenimy osoby posiadające następujące umiejętności:
Mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Poszukujemy osoby na stanowisko Key Account Manager, która będzie odpowiedzialna za rozwój naszego biznesu na terenie południowej Polski (województwa: dolnośląskie, opolskie, śląskie, małopolskie. Pracując w naszym zespole, będziesz mieć okazję zarówno do samodzielnego podejmowania i rozwiązywania zadań związanych ze sprzedażą, jak i do pracy zespołowej — korzystając z narzędzi (programu) oraz pomocy innych osób (wsparcia). Pomagamy sobie i uzupełniamy się nawzajem w
Jesteś częścią wszystkich faz procesu sprzedaży - od poszukiwania nowych klientów po sprzedaż i obsługę już istniejących. Do Twoich obowiązków będzie należeć różnych obszarach. Staniesz się częścią zespołu ambitnych i doświadczonych specjalistów ds. sprzedaży, z którymi pomożesz tworzyć sukces Agrinavii.
dobre połączenie następujących obszarów:
· Organizacja i realizacja działań sprzedażowych
· Wizyty klientów i udział w wystawach
· Planowanie i realizacja kampanii sprzedażowych
· Obsługa klienta i szkolenia
Inspiracje i opisy nowych produktów
Oferujemy:
· Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne wynagrodzenie
· Elastyczne warunki pracy dopasowane do Twoich potrzeb
· Wymagane narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon
· Indywidualny kurs języka angielskiego z lektorem
· Wsparcie rozwoju zawodowego i realny wpływ na rozwój innowacyjnych rozwiązań
Coś dla Ciebie?
Wyślij swoją aplikację wraz z CV na ten link najpóźniej do 21. czerwca 2025 roku. W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat stanowiska prosimy o kontakt z Country Managerem Radosławem Ryderem pod numerem tel. 515 230 958.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).