Oferty pracy
;
Stanowisko (nazwa stanowiska)
Lokalizacja (miasto)
Filtruj oferty

Nazwa stanowiska

Poziom stanowiska

Wymiar pracy

Typ umowy

Kategoria

Lokalizacja

Praca bez doświadczenia
Praca od zaraz
Rekrutacja zdalna
Praca zdalna
Wyczyść filtr
Nr referencyjny: 05.2025

Key Account Manager - pd i pd-wsch Polska

4 miesiące temu dodana przez Agrinavia Polska Sp. zo.o.
  • Umowa o pracę
  • pełny etat
  • Wrocław
  • Opole
  • Częstochowa
  • Kielce
  • Katowice
  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie kursów i szkoleń
  • Samochód służbowy do celów prywatnych

Opis

Zostań częścią zaangażowanego zespołu sprzedażowego

W Agrinavia tworzymy oprogramowanie do zarządzania gospodarstwem rolnym dla producentów roślin (FMIS). Wszystko jest opracowywane wewnętrznie z myślą o naszych klientach. Będziesz częścią naszego zespołu sprzedażowego i będziesz uczestniczył w realizacji działań sprzedażowych na terenie Polski. Od ponad 15 lat rozwiązania te pomagają optymalizować produkcję roślinną w Polsce, a od ponad 35 lat na arenie międzynarodowej. Specjalizujemy się w tworzeniu, sprzedaży i wdrażaniu nowoczesnego oprogramowania dla rolników oraz wspieraniu ich w codziennym użytkowaniu.

Przeczytaj więcej o naszych rozwiązaniach tutaj: Agrinavia Polska.

Obecnie, w skład naszego polskiego zespołu wchodzą 3 osoby, sprzedając i dostarczając rozwiązania PC i mobilne na terenie całej Polski. Zespół sprzedaży ściśle współpracuje z zespołem wsparcia.

"Jesteśmy miejscem pracy, w którym wszyscy twardo stąpają po ziemi, a nasi wykwalifikowani sprzedawcy i osoby wspierające z różnych środowisk są niezwykle oddani – każdy ma swój obszar odpowiedzialności i naprawdę się o niego troszczy" – mówi Country Manager Radosław Ryder.

Nasze wymagania

Kompetencje Key Account Managera

Twoje wykształcenie i dotychczasowe doświadczenie nie są dla nas kluczowe – liczą się Twoje umiejętności sprzedażowe, zaangażowanie i osobowość. Cenimy osoby posiadające następujące umiejętności:

 

  • Doświadczenie i wiedza z zakresu branży rolniczej, w szczególności produkcji roślinnej
  • Znajomość sprzedaży i całego procesu sprzedaży
  • Zorientowanie w obowiązujących przepisach w dziedzinie rolnictwa
  • Motywacja w ciągłym poszukiwaniu nowych klientów
  • Efektywne korzystanie z pakietu Office firmy Microsoft
  • Samodzielność, proaktywne podejście i zaangażowanie

Mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

Twoje zadania

Poszukujemy osoby na stanowisko Key Account Manager, która będzie odpowiedzialna za rozwój naszego biznesu na terenie południowej Polski (województwa: dolnośląskie, opolskie, śląskie, małopolskie. Pracując w naszym zespole, będziesz mieć okazję zarówno do samodzielnego podejmowania i rozwiązywania zadań związanych ze sprzedażą, jak i do pracy zespołowej — korzystając z narzędzi (programu) oraz pomocy innych osób (wsparcia). Pomagamy sobie i uzupełniamy się nawzajem w

Jesteś częścią wszystkich faz procesu sprzedaży - od poszukiwania nowych klientów po sprzedaż i obsługę już istniejących. Do Twoich obowiązków będzie należeć różnych obszarach. Staniesz się częścią zespołu ambitnych i doświadczonych specjalistów ds. sprzedaży, z którymi pomożesz tworzyć sukces Agrinavii.

dobre połączenie następujących obszarów: 

·         Organizacja i realizacja działań sprzedażowych

·         Wizyty klientów i udział w wystawach

·         Planowanie i realizacja kampanii sprzedażowych

·         Obsługa klienta i szkolenia

Inspiracje i opisy nowych produktów

To oferujemy

Oferujemy:

·         Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne wynagrodzenie

·         Elastyczne warunki pracy dopasowane do Twoich potrzeb

·         Wymagane narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon

·         Indywidualny kurs języka angielskiego z lektorem

·         Wsparcie rozwoju zawodowego i realny wpływ na rozwój innowacyjnych rozwiązań

 

  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie kursów i szkoleń
  • Samochód służbowy do celów prywatnych

Etapy rekrutacji

Coś dla Ciebie?

Wyślij swoją aplikację wraz z CV na ten link najpóźniej do 21. czerwca 2025 roku. W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat stanowiska prosimy o kontakt z Country Managerem Radosławem Ryderem pod numerem tel. 515 230 958.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).