Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane: energetyka, elektrotechnika, inżynieria środowiska)
Uprawnienia do kierowania robotami w specjalności elektrycznej
Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży fotowoltaicznej
Wiedza z zakresu norm i przepisów dotyczących instalacji PV
Zdolności organizacyjne i umiejętność pracy pod presją czasu
Umiejętność planowania i koordynowania zasobów ludzkich, rzeczowych i finansowych w trakcie całego procesu realizacji inwestycji
Prawo jazdy kat B
Znajomość AutoCAD (mile widziane)
Koordynacja i nadzór nad realizacją projektów fotowoltaicznych
Planowanie projektu: tworzenie budżetu projektu i harmonogramu jego realizacji
Koordynacja montażu instalacji PV
Kontrola jakości i terminowości prowadzonych robót
Współpraca z innymi działami organizacji
Uczestnictwo w spotkaniach technicznych i koordynacyjnych
Reprezentowanie Spółki przed inwestorami i osobami przez niego wskazanymi oraz przedstawicielami właściwych urzędów podczas realizacji całego kontraktu
Dostarczanie raportów na temat postępu prac
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub kontraktu B2B
Uczestnictwo w ciekawych projektach z udziałem młodego i dynamicznego zespołu
Atrakcyjne warunki finansowe oraz system premiowy
Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon, samochód służbowy)
Możliwość rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji
Dofinansowanie do szkoleń
Aplikacja na adres: praca@pujarex.pl
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."