INTER-CERT to firma, która powstała w odpowiedzi na potrzeby najbardziej wymagających klientów. Specjalizujemy się w serwisie, montażu, demontażu i przebudowie wszelkiego typu rusztowań wykorzystywanych w budownictwie oraz przemyśle – w kraju i za granicą. Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Koordynatora, która wesprze nas w codziennej organizacji prac i kontaktach z klientami.
Doświadczenie w branży rusztowań lub budowlanej (mile widziane)
Umiejętność organizacji pracy własnej i zespołu
Komunikatywność i rzetelność
Znajomość zasad BHP
Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
Prawo jazdy kat. B
Planowanie i koordynowanie prac montażowych i demontażowych rusztowań
Współpraca z brygadami montażowymi oraz nadzorowanie ich pracy na budowach
Kontakt z klientami – przyjmowanie zleceń, ustalanie harmonogramów i warunków realizacji
Zarządzanie firmowymi pojazdami służbowymi wykorzystywanymi do transportu pracowników na budowy
Prowadzenie dokumentacji technicznej, raportów i zestawień
Dbanie o terminową i zgodną z normami realizację prac
Nadzór nad stanem technicznym i inwentaryzacją sprzętu i wyposażenia
Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji
Pracę w dynamicznym i doświadczonym zespole
Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia nowych kwalifikacji
Atrakcyjne wynagrodzenie
Udział w ciekawych projektach realizowanych w Polsce i za granicą
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: intercert.eu@gmail.com lub SMS/WhatsApp na nr: 730-509-025. W tytule wiadomości prosimy wpisać: Współpraca –Rusztowania
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez INTER-CERT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Adres siedziby Al. Zwycięstwa 241/13, 81-521 Gdynia (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane na podstawie następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) na podstawie nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) na podstawie Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przesłanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania. Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji. Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 roku, chyba że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach. W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: intercert.eu@gmail.com.