Oferty pracy
;
Stanowisko (nazwa stanowiska)
Lokalizacja (miasto)
Filtruj oferty

Nazwa stanowiska

Poziom stanowiska

Wymiar pracy

Typ umowy

Kategoria

Lokalizacja

Praca bez doświadczenia
Praca od zaraz
Rekrutacja zdalna
Praca zdalna
Wyczyść filtr
Nr referencyjny: SE-2025-07

Przedstawiciel handlowy

2 miesiące temu dodana przez Supreme Energy
  • 7500.00 zł - 10000.00 zł
    netto miesięcznie
    B2B
  • 7500.00 zł - 10000.00 zł
    netto miesięcznie
    Umowa zlecenie
  • pełny etat
  • Poznań
  • Wrocław
  • Gorzów Wielkopolski
  • Międzyrzecz
  • Zielona Góra
  • Bezpłatne miejsce parkingowe
  • Samochód służbowy do celów prywatnych
  • Paczki świąteczne
  • Imprezy integracyjne
  • Bilety na wydarzenia kulturalne
  • Dodatkowe dni wolne od pracy
  • Elastyczne godziny pracy
  • Karty upominkowe, karty przedpłacone
  • Inne

Opis

W Supreme Energy cenimy sobie konkretną i transparentną komunikację, dlatego zamiast opowiadać

tu o przyjaznej atmosferze w pracy, zgranym zespole i owocowych czwartkach

przedstawimy Wam liczby, które wiele mówią o nas i naszej strategii :)

 

Supreme Energy w liczbach to:

  • 7 lat doświadczenia

  • 20 000 zadowolonych Klientów

  • 230 Montażystów z całej Polski

  • 93% Klientów z poleceń

  • 140 MW mocy projektów farm fotowoltaicznych

  • 98 MW łącznej zainstalowanej mocy

Te liczby nadal rosną, a to za sprawą ludzi, którzy zamiast przeszkód widzą szanse, aby się

sprawdzić. A jakie jest Twoje podejście?

Jeśli chcesz pracować w miejscu, które w trzech słowach można określić: jakość, ludzie i

rozwój to dobrze trafiłeś/łaś!

Aby maszyna Supreme Energy mogła dalej przeć do przodu potrzebujemy na swoim pokładzie

kolejnego Przedstawiciela handlowego.

Chcesz wiedzieć jak będą wyglądać Twoje codzienne obowiązki?

Odpowiedź znajdziesz poniżej:

  • Biurowe obowiązki i praca w terenie - nie ma nudy. Dzień zaczniesz od wspólnej

odprawy w biurze, naładujesz baterie do granic możliwości po to żeby ruszyć w teren

i pozyskiwać Klientów.

  • Spotkania z Klientami - to tu będziesz mógł/mogła pokazać czego nauczyliśmy Cię

na szkoleniu. Dobierzesz ofertę i rozwiązania dopasowane do potrzeb Twoich

Klientów.

  • CRM - dzięki temu narzędziu będziesz raportować swoje wyniki, analizować

sprzedaż we współpracy z Działem Administracji i uzupełniać dokumentację.

  • Szkolenia - może nie codziennie, ale przynajmniej raz w miesiącu spotkamy się, aby

odświeżyć zebraną już wiedzę i nauczyć nowych rzeczy.

  • Rekrutacja - jeśli chcesz budować własny Team w naszych strukturach to znajdziesz

tu na to miejsce.

Teraz krótko, ale to dość ważne, więc przeczytaj koniecznie czego od Ciebie oczekujemy:

  • Musisz chcieć - brzmi dziwnie, co? Z doświadczenia wiemy, że najlepszy

sprzedawca to ten, który jest na maxa zaangażowany w to co robi i takiego

zaangażowania oczekujemy od naszego Teamu.

  • Dla nas Twoje doświadczenie nie stoi na pierwszym miejscu, ale oczekujemy, że

swoją osobowością, dobrą organizacją pracy i zdrowym pociągiem do rozwijania

swoich umiejętności porwiesz nas już podczas rekrutacji.

  • Prawo jazdy - trudno będzie Ci pracować w terenie bez środka komunikacji, więc

ważne, abyś był zmotoryzowany/na.

Przyszedł czas żebyśmy pokazali co możemy Ci zaoferować:

  • Zacznijmy od kasy, to przecież ważne - nasz system wynagradzania i system

premiowy jest jasny od początku, dzięki czemu jesteś w stanie od razu po spotkaniu

z Klientem policzyć kasę, którą właśnie zrobiłeś/łaś.

  • Szkolenia - bez tego ani rusz. Począwszy od szkolenia wdrożeniowego poprzez te

uzupełniające i kończąc na smaczkach w postaci wiedzy spijanej od najlepszych

Sprzedawców i Mówców z całej Polski, ale też i spoza jej granic.

  • Systemy motywacyjne skrojone pod to co w danym momencie jest dla Ciebie

najatrakcyjniejsze.

  • Jasno określona ścieżka rozwoju. Już od początku wiesz co musisz zrobić, aby

awansować i tylko od Ciebie zależy jak szybko się to wydarzy.

Na koniec kilka słów o tym jak będzie wyglądał proces rekrutacji:

1. Wyślij nam swoje CV.

2. Z wybranymi Kandydatami skontaktuje się Manager, który aktualnie poszerza swój

Team.

3. Spotkanie online - to czas na to, aby się poznać, wymienić doświadczeniami i

odpowiedzieć na nurtujące pytania.

4. Decyzja - nie lubimy procesów ciągnących się tygodniami, więc możesz spodziewać

się telefonu z naszej strony maksymalnie kilka dni po spotkaniu.

To jak, działamy?

 

Nasze wymagania

Teraz krótko, ale to dość ważne, więc przeczytaj koniecznie czego od Ciebie oczekujemy:

  • Musisz chcieć - brzmi dziwnie, co? Z doświadczenia wiemy, że najlepszy

sprzedawca to ten, który jest na maxa zaangażowany w to co robi i takiego

zaangażowania oczekujemy od naszego Teamu.

  • Dla nas Twoje doświadczenie nie stoi na pierwszym miejscu, ale oczekujemy, że

swoją osobowością, dobrą organizacją pracy i zdrowym pociągiem do rozwijania

swoich umiejętności porwiesz nas już podczas rekrutacji.

  • Prawo jazdy - trudno będzie Ci pracować w terenie bez środka komunikacji, więc

ważne, abyś był zmotoryzowany/na.

 

Twoje zadania

Chcesz wiedzieć jak będą wyglądać Twoje codzienne obowiązki?

Odpowiedź znajdziesz poniżej:

  • Biurowe obowiązki i praca w terenie - nie ma nudy. Dzień zaczniesz od wspólnej

odprawy w biurze, naładujesz baterie do granic możliwości po to żeby ruszyć w teren

i pozyskiwać Klientów.

  • Spotkania z Klientami - to tu będziesz mógł/mogła pokazać czego nauczyliśmy Cię

na szkoleniu. Dobierzesz ofertę i rozwiązania dopasowane do potrzeb Twoich

Klientów.

  • CRM - dzięki temu narzędziu będziesz raportować swoje wyniki, analizować

sprzedaż we współpracy z Działem Administracji i uzupełniać dokumentację.

  • Szkolenia - może nie codziennie, ale przynajmniej raz w miesiącu spotkamy się, aby

odświeżyć zebraną już wiedzę i nauczyć nowych rzeczy.

  • Rekrutacja - jeśli chcesz budować własny Team w naszych strukturach to znajdziesz

tu na to miejsce.

To oferujemy

Przyszedł czas żebyśmy pokazali co możemy Ci zaoferować:

  • Zacznijmy od kasy, to przecież ważne - nasz system wynagradzania i system

premiowy jest jasny od początku, dzięki czemu jesteś w stanie od razu po spotkaniu

z Klientem policzyć kasę, którą właśnie zrobiłeś/łaś.

  • Szkolenia - bez tego ani rusz. Począwszy od szkolenia wdrożeniowego poprzez te

uzupełniające i kończąc na smaczkach w postaci wiedzy spijanej od najlepszych

Sprzedawców i Mówców z całej Polski, ale też i spoza jej granic.

  • Systemy motywacyjne skrojone pod to co w danym momencie jest dla Ciebie

najatrakcyjniejsze.

  • Jasno określona ścieżka rozwoju. Już od początku wiesz co musisz zrobić, aby

awansować i tylko od Ciebie zależy jak szybko się to wydarzy.

  • Bezpłatne miejsce parkingowe
  • Samochód służbowy do celów prywatnych
  • Paczki świąteczne
  • Imprezy integracyjne
  • Bilety na wydarzenia kulturalne
  • Dodatkowe dni wolne od pracy
  • Elastyczne godziny pracy
  • Karty upominkowe, karty przedpłacone
  • Inne

Etapy rekrutacji

Na koniec kilka słów o tym jak będzie wyglądał proces rekrutacji:

1. Wyślij nam swoje CV.

2. Z wybranymi Kandydatami skontaktuje się Manager, który aktualnie poszerza swój

Team.

3. Spotkanie online - to czas na to, aby się poznać, wymienić doświadczeniami i

odpowiedzieć na nurtujące pytania.

4. Decyzja - nie lubimy procesów ciągnących się tygodniami, więc możesz spodziewać

się telefonu z naszej strony maksymalnie kilka dni po spotkaniu.

Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Supreme Energy z siedzibą w

ul. ADAMA MICKIEWICZA 12/---
62-800 KALISZ
WIELKOPOLSKIE

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i lit. a RODO (udzielenie zgody przez kandydata oraz podjęcie działań przed zawarciem umowy).

Twoje dane mogą być przetwarzane także w przyszłych rekrutacjach – wyłącznie w przypadku wyrażenia przez Ciebie odrębnej zgody.

Masz prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, a także prawo do przenoszenia danych. Masz również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed jej cofnięciem.

W sprawach związanych z ochroną danych osobowych możesz się kontaktować z nami pod adresem e-mail: BIURO@SUPREMEENERGY.PL

Twoje dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 6 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji lub do momentu cofnięcia zgody – w przypadku zgody na udział w przyszłych rekrutacjach.