W Supreme Energy cenimy sobie konkretną i transparentną komunikację, dlatego zamiast opowiadać
tu o przyjaznej atmosferze w pracy, zgranym zespole i owocowych czwartkach
przedstawimy Wam liczby, które wiele mówią o nas i naszej strategii :)
Supreme Energy w liczbach to:
7 lat doświadczenia
20 000 zadowolonych Klientów
230 Montażystów z całej Polski
93% Klientów z poleceń
140 MW mocy projektów farm fotowoltaicznych
98 MW łącznej zainstalowanej mocy
Te liczby nadal rosną, a to za sprawą ludzi, którzy zamiast przeszkód widzą szanse, aby się
sprawdzić. A jakie jest Twoje podejście?
Jeśli chcesz pracować w miejscu, które w trzech słowach można określić: jakość, ludzie i
rozwój to dobrze trafiłeś/łaś!
Aby maszyna Supreme Energy mogła dalej przeć do przodu potrzebujemy na swoim pokładzie
kolejnego Przedstawiciela handlowego.
Chcesz wiedzieć jak będą wyglądać Twoje codzienne obowiązki?
Odpowiedź znajdziesz poniżej:
Biurowe obowiązki i praca w terenie - nie ma nudy. Dzień zaczniesz od wspólnej
odprawy w biurze, naładujesz baterie do granic możliwości po to żeby ruszyć w teren
i pozyskiwać Klientów.
Spotkania z Klientami - to tu będziesz mógł/mogła pokazać czego nauczyliśmy Cię
na szkoleniu. Dobierzesz ofertę i rozwiązania dopasowane do potrzeb Twoich
Klientów.
CRM - dzięki temu narzędziu będziesz raportować swoje wyniki, analizować
sprzedaż we współpracy z Działem Administracji i uzupełniać dokumentację.
Szkolenia - może nie codziennie, ale przynajmniej raz w miesiącu spotkamy się, aby
odświeżyć zebraną już wiedzę i nauczyć nowych rzeczy.
Rekrutacja - jeśli chcesz budować własny Team w naszych strukturach to znajdziesz
tu na to miejsce.
Teraz krótko, ale to dość ważne, więc przeczytaj koniecznie czego od Ciebie oczekujemy:
Musisz chcieć - brzmi dziwnie, co? Z doświadczenia wiemy, że najlepszy
sprzedawca to ten, który jest na maxa zaangażowany w to co robi i takiego
zaangażowania oczekujemy od naszego Teamu.
Dla nas Twoje doświadczenie nie stoi na pierwszym miejscu, ale oczekujemy, że
swoją osobowością, dobrą organizacją pracy i zdrowym pociągiem do rozwijania
swoich umiejętności porwiesz nas już podczas rekrutacji.
Prawo jazdy - trudno będzie Ci pracować w terenie bez środka komunikacji, więc
ważne, abyś był zmotoryzowany/na.
Przyszedł czas żebyśmy pokazali co możemy Ci zaoferować:
Zacznijmy od kasy, to przecież ważne - nasz system wynagradzania i system
premiowy jest jasny od początku, dzięki czemu jesteś w stanie od razu po spotkaniu
z Klientem policzyć kasę, którą właśnie zrobiłeś/łaś.
Szkolenia - bez tego ani rusz. Począwszy od szkolenia wdrożeniowego poprzez te
uzupełniające i kończąc na smaczkach w postaci wiedzy spijanej od najlepszych
Sprzedawców i Mówców z całej Polski, ale też i spoza jej granic.
Systemy motywacyjne skrojone pod to co w danym momencie jest dla Ciebie
najatrakcyjniejsze.
Jasno określona ścieżka rozwoju. Już od początku wiesz co musisz zrobić, aby
awansować i tylko od Ciebie zależy jak szybko się to wydarzy.
Na koniec kilka słów o tym jak będzie wyglądał proces rekrutacji:
1. Wyślij nam swoje CV.
2. Z wybranymi Kandydatami skontaktuje się Manager, który aktualnie poszerza swój
Team.
3. Spotkanie online - to czas na to, aby się poznać, wymienić doświadczeniami i
odpowiedzieć na nurtujące pytania.
4. Decyzja - nie lubimy procesów ciągnących się tygodniami, więc możesz spodziewać
się telefonu z naszej strony maksymalnie kilka dni po spotkaniu.
To jak, działamy?
Teraz krótko, ale to dość ważne, więc przeczytaj koniecznie czego od Ciebie oczekujemy:
Musisz chcieć - brzmi dziwnie, co? Z doświadczenia wiemy, że najlepszy
sprzedawca to ten, który jest na maxa zaangażowany w to co robi i takiego
zaangażowania oczekujemy od naszego Teamu.
Dla nas Twoje doświadczenie nie stoi na pierwszym miejscu, ale oczekujemy, że
swoją osobowością, dobrą organizacją pracy i zdrowym pociągiem do rozwijania
swoich umiejętności porwiesz nas już podczas rekrutacji.
Prawo jazdy - trudno będzie Ci pracować w terenie bez środka komunikacji, więc
ważne, abyś był zmotoryzowany/na.
Chcesz wiedzieć jak będą wyglądać Twoje codzienne obowiązki?
Odpowiedź znajdziesz poniżej:
Biurowe obowiązki i praca w terenie - nie ma nudy. Dzień zaczniesz od wspólnej
odprawy w biurze, naładujesz baterie do granic możliwości po to żeby ruszyć w teren
i pozyskiwać Klientów.
Spotkania z Klientami - to tu będziesz mógł/mogła pokazać czego nauczyliśmy Cię
na szkoleniu. Dobierzesz ofertę i rozwiązania dopasowane do potrzeb Twoich
Klientów.
CRM - dzięki temu narzędziu będziesz raportować swoje wyniki, analizować
sprzedaż we współpracy z Działem Administracji i uzupełniać dokumentację.
Szkolenia - może nie codziennie, ale przynajmniej raz w miesiącu spotkamy się, aby
odświeżyć zebraną już wiedzę i nauczyć nowych rzeczy.
Rekrutacja - jeśli chcesz budować własny Team w naszych strukturach to znajdziesz
tu na to miejsce.
Przyszedł czas żebyśmy pokazali co możemy Ci zaoferować:
Zacznijmy od kasy, to przecież ważne - nasz system wynagradzania i system
premiowy jest jasny od początku, dzięki czemu jesteś w stanie od razu po spotkaniu
z Klientem policzyć kasę, którą właśnie zrobiłeś/łaś.
Szkolenia - bez tego ani rusz. Począwszy od szkolenia wdrożeniowego poprzez te
uzupełniające i kończąc na smaczkach w postaci wiedzy spijanej od najlepszych
Sprzedawców i Mówców z całej Polski, ale też i spoza jej granic.
Systemy motywacyjne skrojone pod to co w danym momencie jest dla Ciebie
najatrakcyjniejsze.
Jasno określona ścieżka rozwoju. Już od początku wiesz co musisz zrobić, aby
awansować i tylko od Ciebie zależy jak szybko się to wydarzy.
Na koniec kilka słów o tym jak będzie wyglądał proces rekrutacji:
1. Wyślij nam swoje CV.
2. Z wybranymi Kandydatami skontaktuje się Manager, który aktualnie poszerza swój
Team.
3. Spotkanie online - to czas na to, aby się poznać, wymienić doświadczeniami i
odpowiedzieć na nurtujące pytania.
4. Decyzja - nie lubimy procesów ciągnących się tygodniami, więc możesz spodziewać
się telefonu z naszej strony maksymalnie kilka dni po spotkaniu.
Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych
Administratorem Twoich danych osobowych jest Supreme Energy z siedzibą w
ul. ADAMA MICKIEWICZA 12/---
62-800 KALISZ
WIELKOPOLSKIE
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i lit. a RODO (udzielenie zgody przez kandydata oraz podjęcie działań przed zawarciem umowy).
Twoje dane mogą być przetwarzane także w przyszłych rekrutacjach – wyłącznie w przypadku wyrażenia przez Ciebie odrębnej zgody.
Masz prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, a także prawo do przenoszenia danych. Masz również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed jej cofnięciem.
W sprawach związanych z ochroną danych osobowych możesz się kontaktować z nami pod adresem e-mail: BIURO@SUPREMEENERGY.PL
Twoje dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 6 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji lub do momentu cofnięcia zgody – w przypadku zgody na udział w przyszłych rekrutacjach.