Oferty pracy

;
Stanowisko (nazwa stanowiska)
Lokalizacja (miasto)

Filtruj oferty

Nazwa stanowiska

Poziom stanowiska

Wymiar pracy

Typ umowy

Kategoria

Lokalizacja

Praca od zaraz
Rekrutacja zdalna
Praca zdalna
Wyczyść filtr
Nr referencyjny: 01/02/2025

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

1 miesiąc temu dodana przez ZAMEH Sp. z o.o.

  • Umowa o pracę
  • pełny etat
  • Niemcza
  • Łagiewniki
  • Ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie nauki języków
  • Dofinansowanie kursów i szkoleń
  • Bezpłatne miejsce parkingowe
  • Imprezy integracyjne
  • Dodatkowe dni wolne od pracy
  • Elastyczne godziny pracy

Opis

Jesteśmy nowoczesną, prężnie działającą firmą rodzinną, istniejącą na rynku od 1987 r. Oferujemy swoim klientom wykonanie wszelkiego rodzaju prac z zakresu konstrukcji stalowych oraz kompleksową produkcję i obsługę w dziedzinie precyzyjnej obróbki metalu, w tym również obróbki wielkogabarytowej do 8000 mm.

Nasze wymagania

  • Min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, we współpracy z Klientem korporacyjnym, międzynarodowym
  • Znajomość technik sprzedaży i negocjacji
  • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z Klientami
  • Umiejętność pracy w zespole, w dynamicznym, zmieniającym się środowisku
  • Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
  • Orientacja na osiąganie celów sprzedażowych
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego
  • Wykształcenie minimum średnie
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zaawansowany Excel
  • Rozwinięte umiejętności analityczne, dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista
  • Elastyczność oraz otwartość na zmiany

Twoje zadania

  • Przygotowywanie ofert oraz negocjowanie warunków współpracy z Klientami
  • Analiza rynku i konkurencji w celu opracowywania strategii sprzedażowych
  • Współpraca z innymi działami firmy w celu realizacji celów sprzedażowych
  • Monitorowanie oraz raportowanie wyników sprzedażowych
  • Utrzymywanie wysokiego poziomu obsługi Klienta i dopasowywanie ofert do ich potrzeb
  • Pozyskiwanie, obsługa nowych i obecnych Klientów, rozwój sprzedaży w podległej grupie Klientów
  • Kontakt i bieżąca współpraca z Klientem, budowanie długotrwałych relacji
  • Nadzorowanie zamówień, monitorowanie procesów reklamacji
  • Uczestnictwo w spotkaniach biznesowych
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy, dbałość o jakość i satysfakcję Klienta

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego, dostęp do szkoleń
  • pracę przy międzynarodowych projektach
  • ubezpieczenie grupowe
  • Ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie nauki języków
  • Dofinansowanie kursów i szkoleń
  • Bezpłatne miejsce parkingowe
  • Imprezy integracyjne
  • Dodatkowe dni wolne od pracy
  • Elastyczne godziny pracy

Etapy rekrutacji

  1. wywiad telefoniczny
  2. spotkanie rekrutacyjne nr 1 - online lub w ZAMEH
  3. spotkanie rekrutacyjne nr 2 - w ZAMEH
  4. uzgodnienie oferty pracy

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z klauzulą informacyjną: zameh-klauzula-informacyjna-dla-kandydatow.pdf)