Oferty pracy

;
Stanowisko (nazwa stanowiska)
Lokalizacja (miasto)

Filtruj oferty

Nazwa stanowiska

Poziom stanowiska

Wymiar pracy

Typ umowy

Kategoria

Lokalizacja

Praca bez doświadczenia
Praca od zaraz
Rekrutacja zdalna
Praca zdalna
Wyczyść filtr
Nr referencyjny: 01/02/2025

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

3 miesiące temu dodana przez ZAMEH Sp. z o.o.

  • Umowa o pracę
  • pełny etat
  • Niemcza
  • Łagiewniki
  • Ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie nauki języków
  • Dofinansowanie kursów i szkoleń
  • Bezpłatne miejsce parkingowe
  • Imprezy integracyjne
  • Dodatkowe dni wolne od pracy
  • Elastyczne godziny pracy

Opis

Jesteśmy nowoczesną, prężnie działającą firmą rodzinną, istniejącą na rynku od 1987 r. Oferujemy swoim klientom wykonanie wszelkiego rodzaju prac z zakresu konstrukcji stalowych oraz kompleksową produkcję i obsługę w dziedzinie precyzyjnej obróbki metalu, w tym również obróbki wielkogabarytowej do 8000 mm.

Nasze wymagania

  • Min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, we współpracy z Klientem korporacyjnym, międzynarodowym
  • Znajomość technik sprzedaży i negocjacji
  • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z Klientami
  • Umiejętność pracy w zespole, w dynamicznym, zmieniającym się środowisku
  • Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
  • Orientacja na osiąganie celów sprzedażowych
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego
  • Wykształcenie minimum średnie
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zaawansowany Excel
  • Rozwinięte umiejętności analityczne, dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista
  • Elastyczność oraz otwartość na zmiany

Twoje zadania

  • Przygotowywanie ofert oraz negocjowanie warunków współpracy z Klientami
  • Analiza rynku i konkurencji w celu opracowywania strategii sprzedażowych
  • Współpraca z innymi działami firmy w celu realizacji celów sprzedażowych
  • Monitorowanie oraz raportowanie wyników sprzedażowych
  • Utrzymywanie wysokiego poziomu obsługi Klienta i dopasowywanie ofert do ich potrzeb
  • Pozyskiwanie, obsługa nowych i obecnych Klientów, rozwój sprzedaży w podległej grupie Klientów
  • Kontakt i bieżąca współpraca z Klientem, budowanie długotrwałych relacji
  • Nadzorowanie zamówień, monitorowanie procesów reklamacji
  • Uczestnictwo w spotkaniach biznesowych
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy, dbałość o jakość i satysfakcję Klienta

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego, dostęp do szkoleń
  • pracę przy międzynarodowych projektach
  • ubezpieczenie grupowe
  • Ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie nauki języków
  • Dofinansowanie kursów i szkoleń
  • Bezpłatne miejsce parkingowe
  • Imprezy integracyjne
  • Dodatkowe dni wolne od pracy
  • Elastyczne godziny pracy

Etapy rekrutacji

  1. wywiad telefoniczny
  2. spotkanie rekrutacyjne nr 1 - online lub w ZAMEH
  3. spotkanie rekrutacyjne nr 2 - w ZAMEH
  4. uzgodnienie oferty pracy

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z klauzulą informacyjną: zameh-klauzula-informacyjna-dla-kandydatow.pdf)