Do zadań pracownika na tym stanowisku należy koordynacja współpracy z partnerami handlowymi na terenie danego kraju (obsługa zamówień, zleceń, bieżąca współpraca itd.).
- znajomość języka włoskiego, niemieckiego lub francuskiego,
samodzielność i proaktywne nastawienie do pracy,
bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem,
łatwość w nawiązywaniu kontaktów z Klientami,
umiejętność analiz i skutecznego wyciągania wniosków,
umiejętność raportowania,
dyspozycyjność,
mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- obsługa Klientów zgodnie ze standardami firmy,
- realizacja i koordynacja działań wsparcia sprzedaży,
- obsługa programu dedykowanego do realizacji zleceń
produkcyjnych,
- utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- bogaty pakiet socjalny,
- możliwość rozwoju i samorealizacji,
- pakiet szkoleń.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mail:
hr@drutex.com.pl lub składanie aplikacji bezpośrednio w działe HR
w siedzibie firmy w Bytowie, ul. Lęborska 31.