Dla naszego klienta – Agencji Ubezpieczeniowej, która swoje doradztwo kieruje do właścicieli przedsiębiorstw, firm oraz korporacji – poszukujemy obecnie Specjalisty ds. Ubezpieczeń!
Jeśli chcesz łączyć sprzedaż z budowaniem trwałych relacji i mieć realny wpływ na bezpieczeństwo biznesowe Klientów – to miejsce jest dla Ciebie.
Dołącz do zespołu i rozwijaj się w firmie, która stawia na zaufanie, profesjonalizm, partnerskie podejście oraz realne wsparcie dla biznesu.
Doświadczenie w obsłudze Klienta lub sprzedaży (mile widziane w branży ubezpieczeniowej).
Umiejętność rozwijania relacji handlowych oraz badania potrzeb Klienta.
Wysoka orientacja na cel, dobre zdolności negocjacyjne i organizacyjne.
Dbałość o pozytywne doświadczenia Klienta na każdym etapie współpracy.
Wykształcenie minimum średnie.
Zaświadczenie o niekaralności.
Prowadzenie rozmów z Klientami biznesowymi - dobór najlepszych rozwiązań ubezpieczeniowych.
Wsparcie Zespołu w realizacji ciekawych projektów.
Odkrywanie nowych możliwości współpracy.
Budowanie i pielęgnowanie długofalowych relacji opartych na zaufaniu.
Aktywne słuchanie Klientów i proponowanie usprawnień w naszych procesach.
Stabilne zatrudnienie w firmie, która obsługuje przedsiębiorców i kieruje się wartościami: odpowiedzialność, dobro Klienta, rzetelne doradztwo.
Umowę zlecenie z możliwością długofalowej współpracy.
Atrakcyjne wynagrodzenie: 5000-5300 zł brutto podstawy + indywidualnie ustalany system premiowy.
Pracę w wymiarze 140 godzin miesięcznie– więcej czasu dla Ciebie poza pracą!
Elastyczne godziny pracy.
Pracę hybrydową (3 dni w biurze, 2 dni zdalnie) po okresie wdrożenia.
Nowoczesne biuro serwisowane City Space (ul. Żelazna, Katowice) – z kawą, herbatą i kreatywną przestrzenią.
Możliwość nauki od praktyków z dużym doświadczeniem, dostęp do szkoleń i know-how firmy.
Partnerską atmosferę i realne wsparcie – gramy zespołowo i dzielimy się wiedzą.
Dużą swobodę w działaniu – ufamy Twojej wiedzy i kompetencjom, ale zawsze jesteśmy obok, gdy potrzebujesz wskazówek.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Asistwork Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Żmigrodzkiej 244. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD)- Urszulę Giercarz, z którą można skontaktować się poprzez adres mailowy: iod@asistwork.pl. Przetwarzamy Pani/ Pana dane osobowe zawarte w CV w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Przetwarzamy również dane osobowe jeśli wyraziła Pani/ wyraził Pan zgodę na przesyłanie treści o produktach i usługach oraz kontakt w związku z przyszłymi rekrutacjami i/lub na inne stanowisko. Podanie danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa zostanie potraktowane przez ADO jako dobrowolna zgoda – jako czynność potwierdzająca wynikająca z wysłania dodatkowych danych zawartych w CV. Dane będą przetwarzane, a następnie przechowywane, przez czas niezbędny do realizacji rekrutacji, a w przypadku udzielonej zgody do czasu jej wycofania – zgodę można wycofać w każdym dowolnym momencie na wskazany adres e-mail do IOD. Możemy też przetwarzać Pani/ Pana dane osobowe w związku ze zgłoszeniem w zakresie Ustawy o sygnalistach. Ma Pani/ Pan prawo dostępu do danych osobowych ich sprostowania, usunięcia danych osobowych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Więcej informacji dot. przetwarzania danych osobowych, otrzymają Państwo kontaktując się z Administratorem na adres jego siedziby lub IOD na wskazany wyżej adres e-mail.