Czas na DB - dołącz do zespołu DB Cargo Polska i realizuj z nami naszą misję, wizję i wartości! To dzięki naszym pracownikom jesteśmy wiodącym dostawcą usług logistycznych w Europie centralnej.
DB Cargo Polska S.A. oferuje pracę na wyżej wymienionym stanowisku w Rybniku w Zespole Zarządzania Nieruchomościami i Administracji
Wykształcenie wyższe techniczne
Doświadczenie zawodowe, min. 3 lata związane z obsługą techniczną budynków lub zarządzaniem nieruchomościami
Znajomość zagadnień technicznych i prawnych z zakresu zarządzania nieruchomościami
Umiejętność czytania i weryfikacji kosztorysów, (mile widziana umiejętność sporządzania kosztorysów, znajomość programów do kosztorysowania)
Dyspozycyjność i gotowość do odbywania podróży służbowych, prawo jazdy kat. B
Biegła obsługa Microsoft Office,
Znajomość SAP, AutoCAD – mile widziana
Uprawnienia Inspektora ds. PPOŻ – mile widziane
Komunikatywność, odpowiedzialność i zaangażowanie
Samodzielność i biznesowe podejście do wykonywanych zadań
Dobra organizacja czasu i pracy, odporność na stres
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym - mile widziana
Bieżąca kontrola oraz utrzymanie sprawność technicznej nieruchomości (obiekty przemysłowe oraz biurowe), a także instalacji i sieci (m. in.: wod.-kan., c. o., HVAC)
Koordynowanie oraz raportowanie i zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości w funkcjonowaniu obiektów
Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie bieżącego utrzymania
Bezpośredni nadzór i koordynacja prac podwykonawców i firm serwisowych koordynowanie okresowych przeglądów technicznych i gwarancyjnych; organizowanie interwencji awaryjnych i naprawczych
Nadzór nad dokumentacją techniczną budynku, urządzeń i instalacji oraz zapewnienie ich aktualności i kompletności;
Weryfikacja ofert/kosztorysów na prace budowlano-instalacyjne
Poszukiwanie rozwiązań optymalizacyjnych oraz ulepszanie procesów
Weryfikowanie potrzeb w zakresie remontów, modernizacji, budowy i rozbudowy obiektów, udział w likwidacji szkód
Udział w opracowaniu budżetu, a także planów rzeczowo-finansowych remontów i inwestycji
Przygotowywanie dokumentacji do postępowań przetargowych oraz uczestniczenie w procesie wyboru dostawców
Obsługa systemów CCTV oraz KD
Udział w koordynacji części floty pojazdów służbowych
Dodatkowy dzień wolny od pracy
Doładowanie karty przedpłaconej dwa razy w roku
Grupowe ubezpieczenie na życie
Pakiet Medicover Sport
Prywatna opieka medyczna (LUX MED)
Wczasy pod gruszą oraz dofinansowanie do „zielonych szkół” i kolonii dla dzieci