Fundacja FaniMani poszukuje Growth Hackerki/Hackera
Miejsce pracy: praca hybrydowa, minimum 2-3 dni w tygodniu stacjonarnie w biurze w Poznaniu
Okres zatrudnienia: od kwietnia/maja 2025 (ale jeśli masz dłuższy okres wypowiedzenia, a bardzo będziemy chcieli z Tobą współpracować, zaczekamy na Ciebie!)
Wymiar pracy: cały etat
Forma zatrudnienia: do uzgodnienia
O nas:
Naszą misją jest wspieranie różnych organizacji w zbieraniu funduszy na to, co jest ważne. Współpracujemy z fundacjami, stowarzyszeniami, szkołami, harcerzami i innymi grupami realizującymi zadania o naturze prospołecznej.
FaniMani.pl to pierwszy i jedyny w Polsce serwis, gdzie każdy kto robi zakupy w sklepach online może bezpłatnie wspierać wybraną przez siebie organizację (np. fundację czy stowarzyszenie). Sklepy internetowe (jest ich serwisie FaniMani ponad 1750) dzielą się zyskiem - kupujący (wspierający) ma produkt w tej samej cenie, a wskazana organizacja otrzymuje darowiznę (średnio 2.5% wartości zakupów!).
● Minimum 3 letnie doświadczenie w digital marketingu.
● Kreatywność, samodzielność, elastyczność, odwaga wychodzenia poza utarte schematy.
● Zdolności analityczne, umiejętność projektowania i przeprowadzania eksperymentów, opracowania analizy rynkowej, mierzenia efektywności kampanii, stosowania wskaźników i tworzenia raportów.
● Wymagana biegłość w posługiwaniu się narzędziami analitycznymi, np. Google Analytics, Looker studio lub innymi. Doświadczenie w performance marketingu będzie dodatkowym atutem.
● Praktyczna znajomość Marketing Automation oraz narzędzi AI, wykorzystywanych w digital marketingu i
● Sprawne posługiwanie się codziennymi narzędziami pracy: Google Docs, Sheets itp.
● Umiejętność skutecznego komunikowania się i współpracy z zespołem ludzi o różnych specjalizacjach.
● Umiejętność tworzenia jakościowego contentu, pisania kreatywnych i angażujących treści
● Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
Mile widziane:
● Znajomość specyfiki NGO, wrażliwość na potrzeby i wyzwania trzeciego sektora (doświadczenie w pracy w NGO nie jest wymagane).
● Znajomość pojęć z zakresu ESG i działalności dobroczynnej.
● Umiejętność korzystania z narzędzi no-code
● Doświadczenie w zarządzaniu projektami
● Analiza danych z użyciem narzędzi (Google Analitycs, HotJar, Google Search Console i innych)
● Projektowanie i przeprowadzanie eksperymentów i testów
● Tworzenie i optymalizacja kampanii promocyjnych
● Pracę z misją w stabilnej organizacji pozarządowej.
● Pracę z doświadczonym zespołem specjalistów.
● Możliwość rozwoju zawodowego - możesz wymyślić najbardziej szaloną kampanię, a jeśli nas przekonasz do swojej wizji i celów - damy Ci budżet na realizację.
● Dogodną, dopasowaną do Twoich potrzeb formę zatrudnienia.
● Jesienią góry, wiosną rzeki i bory ;)
I etap:
Prześlij swoje CV i list motywacyjny (nie dłuższy niż 1500 wyrazów), który powinien przekonać nas, że to Ty jesteś odpowiednią osobą, która dołączy do nas jako Growth Hacker. Przeczytamy nadesłane dokumenty z uwagą i zapewniamy, że odpowiemy na każde zgłoszenie.
Przesyłając swoje zgłoszenia na wskazany powyżej adres email wyrażasz zgodnę na przetwarzanie danych osobowych przez Fundację FaniMani z siedzibą w Poznaniu w celu rekrutacji.
II etap:
Wybrane osoby otrzymają zadania do wykonania - sprawdzimy Twoje umiejętności praktyczne związane z digital i performance marketingiem, narzędziami analitycznymi i kreatywnością.
III etap:
Z wybranymi osobami przeprowadzimy rozmowę telefoniczną/spotkanie online.
IV etap:
Wybrane osoby zaprosimy na rozmowę z zespołem Fundacji FaniMani.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację FaniMani (organizacja) oraz Armiger sp. z o.o. (rekruter) w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko, na które aplikuję.