Oferty pracy
;
Stanowisko (nazwa stanowiska)
Lokalizacja (miasto)
Filtruj oferty

Nazwa stanowiska

Lokalizacja

Poziom stanowiska

Wymiar pracy

Typ umowy

Kategoria

Praca bez doświadczenia
Praca od zaraz
Rekrutacja zdalna
Praca zdalna
Wyczyść filtr
Nr referencyjny: 02/12/2025

Asystent ds. realizacji projektów polskich i administracji

4 dni temu dodana przez Invent
  • Umowa o pracę
  • pełny etat
  • Wrocław
  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie kursów i szkoleń
  • Imprezy integracyjne

Opis

Dołącz do zespołu Invent!

Szukamy Asystenta ds. realizacji projektów polskich i administracji

Lokalizacja: Wrocław, Krzyki, ul. Gajowicka 195 (praca stacjonarna, pełny etat)

Oferta przeznaczona wyłącznie dla osób dyspozycyjnych w pełnym wymiarze czasu pracy.

Kim jesteśmy?

Firma Invent Sp. z o.o. świadczy usługi w zakresie inwentaryzacji dla handlu, logistyki i produkcji. Przeprowadzamy inwentaryzacje na terenie Polski oraz za granicą, między innymi w Niemczech, Austrii, Francji, Albanii, Czechach, Włoszech i wielu innych europejskich krajach.

Nasze mocne strony to doskonała znajomość rynku, pełne zaangażowanie, skrupulatność i wzajemne zaufanie.

To powoduje, że jesteśmy pewnym pracodawcą i sprawdzonym partnerem biznesowym.

Nasze wymagania

Wymagania:

  • Mile widziane doświadczenie w rekrutacji (agencje pracy tymczasowej, rekrutacje masowe, sezonowe, wyjazdowe, call center).

  • Łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność sprawnego działania.

  • Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność w realizacji bieżących zadań.

  • Otwartość na inicjatywę własną i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań.

  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, terminowość i obowiązkowość.

Twoje zadania

 Jakie będą Twoje zadania?

  • Telefoniczna rekrutacja kandydatów do pracy przy inwentaryzacji na terenie Polski.

  • Kontakt z kandydatami poprzez obsługę kanałów komunikacji (Czater, infolinia, telefon, mail).

  • Obsługa wewnętrznych programów niezbędnych do codziennej pracy.

  • Organizacja noclegów dla Teamów polskich na terenie Polski.

  • Współpraca z firmami przewozowymi na terenie Polski.

  • Prowadzenie dokumentacji i sporządzanie raportów.

  • Przygotowywanie bieżących zestawień.

  • Wsparcie działu w bieżących działaniach.

To oferujemy

Co oferujemy?

  • Umowę zlecenie lub umowę o pracę (możliwość wyboru) i pełny etat (8:00–16:00).

  • Pracę stacjonarną w biurze w pięknej willi przy ul. Gajowickiej 195.

  • Możliwość awansu po 3 miesiącach.

  • W pełni wyposażone stanowisko pracy (laptop, telefon, 2 monitory).

  • Dofinansowanie do kursów i szkoleń.

  • Prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport.

  • Imprezy firmowe i wyjazdy integracyjne.

  • Przyjazną atmosferę – kawa, elastyczny dress code, wsparcie zespołu.

  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie kursów i szkoleń
  • Imprezy integracyjne
Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (niewymienionych w art. 22¹ §1 Kodeksu pracy), zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym, przez Invent Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem ul. Gajowicka 195 we Wrocławiu (53-150), w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.” Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie rekrutacyjnej prosimy o umieszczenie dodatkowo w CV następującej zgody: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym w celu wykorzystania ich w przyszłych procesach rekrutacyjnych przez Invent Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem ul. Gajowicka 195 we Wrocławiu (53-150).” Masz prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.