This is an on-site position based at our client’s location in Kraków, with a potential for partial remote work upon agreement with the line manager.
The person in this role will be responsible for supporting and managing end-user devices and applications globally – focusing on 3rd line (L3) endpoint support.
You will work in a distributed international team (Belgium & Poland) and will be assigned tickets directly – no phone queues or direct user interaction required.
The role requires strong technical know-how combined with excellent communication skills and a professional, service-oriented attitude.
This is an on-site position based at our client’s location in Kraków, with a potential for partial remote work upon agreement with the line manager.
The person in this role will be responsible for supporting and managing end-user devices and applications globally – focusing on 3rd line (L3) endpoint support.
You will work in a distributed international team (Belgium & Poland) and will be assigned tickets directly – no phone queues or direct user interaction required.
The role requires strong technical know-how combined with excellent communication skills and a professional, service-oriented attitude.
About our Global Company
Ricoh is a global technology company that has been transforming the way people work for more than 80 years. We empower companies and individuals with services and technologies that inspire innovation, enhance sustainability and boost business growth.
The RICOH Way is our global corporate philosophy and it provides the framework and identity for our organisation. As the world continues to globalise at an accelerated pace, having a coherent and consistent set of values across our organisation provides clear guidance that underpins decision making and addressed the complex issues and challenges that our customers face.
We are searching for a:
Communicative and motivated Service Desk Operator to be the first point of contact for our customers, handling IT incidents and service requests.
About our Global Company
Ricoh is a global technology company that has been transforming the way people work for more than 80 years. We empower companies and individuals with services and technologies that inspire innovation, enhance sustainability and boost business growth.
The RICOH Way is our global corporate philosophy and it provides the framework and identity for our organisation. As the world continues to globalise at an accelerated pace, having a coherent and consistent set of values across our organisation provides clear guidance that underpins decision making and addressed the complex issues and challenges that our customers face.
We are searching for a:
Communicative and motivated Service Desk Operator to be the first point of contact for our customers, handling IT incidents and service requests.
Ricoh jest japońską firmą, która od ponad 85 lat jest liderem na rynku technologii. Zaczynaliśmy od produkcji sprzętu biurowego, teraz oferujemy zarówno usługi cyfrowe, jak i IT. W naszej ofercie znajdziesz urządzenia wielofunkcyjne i drukarki, oprogramowanie elektronicznego obiegu dokumentów, systemy szerokoformatowe i produkcyjne na papier cięty i ciągły, projektory, systemy do wideokomunikacji, monitory interaktywne, inteligentne automaty paczkowe, aplikacje do rezerwacji sal konferencyjnych i biurek a także szeroki wachlarz usług IT dedykowanych wszystkim rynkom: od SMB po Enterprise.
Lokalizacja: Warszawa | Tryb pracy: Hybrydowy | Umowa o pracę | Pełny etat
Dołącz do zespołu, który nie tylko utrzymuje najwyższy poziom usług serwisowych, ale aktywnie wpływa na kształtowanie przyszłości naszych usług! Jako Kierownik Serwisu, będziesz mieć realny wpływ na organizację pracy techników, procesy operacyjne i współpracę z klientami – od codziennych zadań po międzynarodowe projekty.
Ricoh jest japońską firmą, która od ponad 85 lat jest liderem na rynku technologii. Zaczynaliśmy od produkcji sprzętu biurowego, teraz oferujemy zarówno usługi cyfrowe, jak i IT. W naszej ofercie znajdziesz urządzenia wielofunkcyjne i drukarki, oprogramowanie elektronicznego obiegu dokumentów, systemy szerokoformatowe i produkcyjne na papier cięty i ciągły, projektory, systemy do wideokomunikacji, monitory interaktywne, inteligentne automaty paczkowe, aplikacje do rezerwacji sal konferencyjnych i biurek a także szeroki wachlarz usług IT dedykowanych wszystkim rynkom: od SMB po Enterprise.
Lokalizacja: Warszawa | Tryb pracy: Hybrydowy | Umowa o pracę | Pełny etat
Dołącz do zespołu, który nie tylko utrzymuje najwyższy poziom usług serwisowych, ale aktywnie wpływa na kształtowanie przyszłości naszych usług! Jako Kierownik Serwisu, będziesz mieć realny wpływ na organizację pracy techników, procesy operacyjne i współpracę z klientami – od codziennych zadań po międzynarodowe projekty.