Oferty pracy

;
Stanowisko (nazwa stanowiska)
Lokalizacja (miasto)

Filtruj oferty

Nazwa stanowiska

Poziom stanowiska

Wymiar pracy

Typ umowy

Kategoria

Lokalizacja

Praca bez doświadczenia
Praca od zaraz
Rekrutacja zdalna
Praca zdalna
Wyczyść filtr
Nr referencyjny: Kierownik Serwisu ( segment druku)

Kierownik Serwisu

4 tygodnie temu dodana przez SIMPLICITY

  • Umowa o pracę
  • pełny etat
  • Warszawa
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie wypoczynku
  • Bezpłatne miejsce parkingowe
  • Samochód służbowy do celów prywatnych
  • Imprezy integracyjne

Opis

Ricoh jest japońską firmą, która od ponad 85 lat jest liderem na rynku technologii. Zaczynaliśmy od produkcji sprzętu biurowego, teraz oferujemy zarówno usługi cyfrowe, jak i IT. W naszej ofercie znajdziesz urządzenia wielofunkcyjne i drukarki, oprogramowanie elektronicznego obiegu dokumentów, systemy szerokoformatowe i produkcyjne na papier cięty i ciągły, projektory, systemy do wideokomunikacji, monitory interaktywne, inteligentne automaty paczkowe, aplikacje do rezerwacji sal konferencyjnych i biurek a także szeroki wachlarz usług IT dedykowanych wszystkim rynkom: od SMB po Enterprise.

Lokalizacja: Warszawa | Tryb pracy: Hybrydowy | Umowa o pracę | Pełny etat

Dołącz do zespołu, który nie tylko utrzymuje najwyższy poziom usług serwisowych, ale aktywnie wpływa na kształtowanie przyszłości naszych usług! Jako Kierownik Serwisu, będziesz mieć realny wpływ na organizację pracy techników, procesy operacyjne i współpracę z klientami – od codziennych zadań po międzynarodowe projekty.

Nasze wymagania

• Minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem.

• Doświadczenie w pracy w serwisie w branży druku

• Umiejętność czytania dokumentacji technicznej (schematy, katalogi części).

• Zrozumienie procesów korporacyjnych, targetów, SLA, KPI

• Umiejętność analizy i optymalizacji procesów – od pomysłu do wdrożenia.

• Komunikatywny angielski (w mowie i piśmie).

• Mile widziane wykształcenie techniczne.

Twoje zadania

• Zarządzanie zespołem techników i pracowników Back Office – planowanie pracy, monitorowanie wyników i wspieranie zespołu w codziennych zadaniach.

• Optymalizacja procesu obsługi zleceń serwisowych aby działały sprawnie i efektywnie, umożliwiając osiąganie oczekiwanych KPI i SLA.

• Budowanie relacji z certyfikowanymi Partnerami biznesowymi

• Monitorowanie wskaźników efektywności i podejmowanie działań naprawczych

• Usprawnienie obiegu części, tonerów i urządzeń zastępczych.

• Kontrola stanów magazynowych, zwrotów i inwentaryzacji części u techników.

• Aktywny udział w realizacji projektów dot. obsługi serwisowej z zakresu OP, PP, SA. Utrzymywanie relacji z Klientami.

• Rozwiązywanie reklamacji klientów i wspieranie zespołu w trudnych przypadkach.

• Współpraca przy tworzeniu budżetu i kontrola jego realizacji.

To oferujemy

• Stabilne zatrudnienie w firmie, która działa na rynku od lat – nasi technicy pracują z nami po 20 lat

• Realny wpływ na rozwój działu Serwisu i strategię firmy

• Szkolenia, wsparcie rozwoju i jasno wytyczoną ścieżkę kariery

• Przyjazne, nastawione na współpracę środowisko pracy

• Atrakcyjny system wynagrodzeń: premie kwartalne, premie roczne, dodatki i bonusy

• Rozbudowany pakiet benefitów:

• prywatna opieka medyczna

• ubezpieczenie na życie

• karta sportowa

• dofinansowanie wypoczynku letniego

• Auto służbowe (również do prywatnego użytku), smartfon, laptop

  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie wypoczynku
  • Bezpłatne miejsce parkingowe
  • Samochód służbowy do celów prywatnych
  • Imprezy integracyjne

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).