Oferty pracy

;
Stanowisko (nazwa stanowiska)
Lokalizacja (miasto)

Filtruj oferty

Nazwa stanowiska

Poziom stanowiska

Wymiar pracy

Typ umowy

Kategoria

Lokalizacja

Praca bez doświadczenia
Praca od zaraz
Rekrutacja zdalna
Praca zdalna
Wyczyść filtr
Nr referencyjny: L3 End User Endpoint Engineer

L3 End User Endpoint Engineer

4 tygodnie temu dodana przez SIMPLICITY

  • Umowa o pracę
  • pełny etat
  • Kraków

Opis

This is an on-site position based at our client’s location in Kraków, with a potential for partial remote work upon agreement with the line manager.
The person in this role will be responsible for supporting and managing end-user devices and applications globally – focusing on 3rd line (L3) endpoint support.
You will work in a distributed international team (Belgium & Poland) and will be assigned tickets directly – no phone queues or direct user interaction required.

The role requires strong technical know-how combined with excellent communication skills and a professional, service-oriented attitude.

Nasze wymagania

 

  • Strong knowledge of Windows 11 operating system
  • Good knowledge of Microsoft 365 and Microsoft Office suite
  • Experience with SCCM (deployment & software updates)
  • Understanding of TCP/IP protocols, PC hardware, and troubleshooting
  • Basic understanding of Active Directory
  • Experience working in an IT support environment (L2 or L3 preferred)
  • Fluent English – both spoken and written (required for meetings and documentation)
  • Ability to work independently and as part of a distributed team
  • Excellent interpersonal skills – professional communication style
  • Analytical thinking, good time management, and a problem-solving approach

Twoje zadania

 

  • Diagnose and resolve hardware and software issues on end-user devices
  • Deploy, configure, and test new applications
  • Install and update software packages using SCCM
  • Provide high-level support for Windows 11 workstations and Microsoft 365 applications
  • Create and maintain technical documentation and knowledge articles
  • Collaborate in international IT projects
  • Support IT operations through ticket-based systems
  • Ensure compliance with internal procedures and standards

To oferujemy

 

  • B2B contract
  • Access to modern technologies and tools
  • Stable employment in a global and dynamic IT environment
  • Clear development path and technical training opportunities
  • Standard working hours: 9am-5pm

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).